wtorek, 23 listopada 2010

lalka co kurzyła się na półce

Inspiracją tej sesji były dla mnie lalki Super Dolfie. Jest już w naszym kraju trochę ich miłośników. Nie dziwie się, są jak dzieła sztuki, a ich sukienki często przyprawiają o omdlenie z zachwytu. Niestety żeby zostać posiadaczem takiej laleczki trzeba sporo zainwestować, ze stypendium nie starczy;)

Mam nadzieje, że udało mi się uzyskać w miarę laleczkowy efekt stylizacji. Może to dlatego, że nigdy nie przebierałam się za księżniczkę teraz mi odbija i tonę w zachwytach nad wielkimi falbanami, koronkami i objętościowymi krojami.

Ostrzegam uczciwie, zdjęć będzie dużo, ale nie mogłam się powstrzymać.


Fot. Agata

Lekko nie było. Pod koniec bez czapki nie dało się wytrzymać. Zimna, lodowata wilgoć pustostanu. Ale żeby nie było, że podkładam się zapaleniu płuc, muszę się przyznać, że pod widoczną warstwę ubrań nawkładałam mnóstwo innych ciuchów, żeby było cieplej. Pomimo całego sentymentu do jesieni, nie da się ukryć, że ta pora roku nie sprzyja pozowaniu;)

Druga porcja zdjęć była robiona przez Michała Z.

Spódnica - sh (takie cudo było na wyprzedaży w Koli za 4zł, była spokojnie warta więcej już nawet ze względu na piękny materiał i jego ilość, mam w planie przerobić ją na falbaniastą sukienkę;) 

Bluzka - sh

Pasek - sh

Szare rajtki ubrane na fioletowe - obydwie pary z allegro

Srebrne pantofle - Aldo

Futrzana czapa - Reserved

5 komentarzy:

  1. niesamowite są niektóre z tych zdjęć. przeglądając Twoją stronę, cały czas czekałam aż dotrę do tej sesji, z której pochodzi zdjęcie główne z góry strony. jak dla mnie jest ono bardzo artystyczne i magiczne. na pewno bardziej artystyczne niż "laleczkowe" (nie wiem czy Cię ten komentarz zadowoli skoro miałaś inny zamiar stylizacyjny;)) ). ogólnie podoba mi się w Twoim stylu to, że jest estetyczny i przyjemny, a jednocześnie nie przesadzony. i masz takie fajne "ludzkie" zdjęcia oprócz tych mocno pozowanych (które też są super!). jesteś w tym naturalna i wiarygodna. Lubie to!;)powodzenia dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło słyszeć taką opinię, to daje dużo motywacji:))
    Dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite, niesamowite, niesamowite!!!! Masz niebywałą wyobraźnię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem zaczęłam przeglądać Twoje posty od najstarszych i miło widzieć, że jesteś wierna swojemu stylowi, który oczywiście ewoluuje. Większość blogerek zaczyna się z czasem przebierać pod publiczkę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...