czwartek, 23 grudnia 2010

Odświętne odzienie






























































Ten zestaw kojarzy mi się odświętnie.  Z wieczornym wyjściem do kawiarni albo z rodzinną uroczystością. Długi rękawek, miła dzianina a jednak elegancko. No i ostatnio mój ulubiony motyw czyli koronka i wszystko co ją udaje.
Zdjęcia robił M.Sp w swoim domowych atelier, ale więcej o tym w dalszych postach;)

Bluzka - sh
Długi łańcuszek na szyję - sh
Opaska z kokardką - pamiątka z pleneru w Łagowie
Spódnica - sh (cudowny Chłopak, który przekonał mnie do niej i ją sfinansował;)
Buty - niestety nie moje!! (Czekam na poświąteczne wyprzedaże i mam nadzieję upolować takie)

4 komentarze:

  1. spodniczka swietna:) sama musze sobie taka sprawic <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze sesji, bardzo trudno jest zdobyc takie czarne tlo do robienia zdjec, wiec gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wyzwaniem dla nadwornego fotografa będzie zdobycie białego albo szarego tła, bo na czarnym czarne ginie:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...