niedziela, 26 grudnia 2010

Pewnego grudniowego wieczoru

Zimową porą udało mi się wreszcie ubrać i sfotografować wszystkie elementy, które od jakiegoś czasu są moimi faworytami. Na pierwszym miejscu postawię buty udające gumofilce. Ciągle poluje na gumofilce w rozmiarze 38/39 ale bezskutecznie, wiem, pewnie są w jakiejś Castoramie ale mi nie po drodze tam jechać:P Pierwszym pomysłem było przeszukanie allegro.. no i tak znalazłam moje pseudogumofilce z metką Pull&Bear. Zachwyt nie mija już od paru tygodni, jedyny ich minus to przemakalność.
Faworytem nr 2 są malutkie kolczyki serduszka zakupione za 5zł w lumpeksie. Miały jeszcze swoje opakowanie z chińskimi znaczkami więc widać komuś od samego początku nie przypadły do gustu... całe szczęscie!;D
Ulubieniec trzeci to chusta z BijouBrigitte, na którą zerkałam tęsknym okiem już od ponad pół roku. Niestety wyprzedaże jedynie omywały ją jak niewzruszoną skałę, cena nie spadła ani o złotówkę (a była spooora jak na moje fundusze). S.(czyli Chłopak) widząc mój tęskny zachwyt nad chustą zrobił mi niespodziankę i dołączył ją do prezentu Mikołajowego:)
To nie koniec! Muszę jeszcze powiedzieć coś o ostatnim hicie! Wracając z rodzinnych nart postanowiliśmy zatrzymać się w Chińskim Markecie nieopodal krajowej ósemki. Zawsze raczej omijałam takie miejsca więc byłam podekscytowana, nie wiedząc czego się tam spodziewać. Przypuszczenia okazały się słuszne, większość rzeczy była mało ciekawa. Oprócz jednych spodni, a w zasadzie getrospodni. Idealnie opinające tak jak rurki powinny, mięciutkie i wygodne, no i pomimo cienkości ciepłe, wreszcie jest mi ciepło w kolana w jednej warstwie ubrania na nodze!





Fot. Chłopak:)

Kolczyki - sh
Chusta - Bijou Brigitte
Wełniana czapka - prezent pod Choinkę
Płaszcz - H&M z allegro
Sweter wierzchni - Reserved
Sweter z opadającym kołnierzem - sh
Spodnie - Chiński Market
Buty - Pull&Bear z allegro

1 komentarz:

  1. Pieknie zimowo. Jesteś bardzo elegancko ubrana. Piękne serduszko, buciki i skórzane rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...