piątek, 10 grudnia 2010

Śniegowce na salonach

Pierwszy raz z życiu byłam na aukcji sztuki. Przyczyna była prosta i niestety nie był nią nagły przypływ pieniędzy:P Pomiędzy wieloma dziełami wystawiane były tam moje dwie akwarele. Aukcja była charytatywna. Miło, że mogłam komuś pomóc swoim malowaniem, no i jest to śmieszne uczucie, kiedy pomyślę, że ktoś codziennie spogląda na moją akwarelę i myśli, że jest fajna:P
Poniżej jedna z ostatnich akwarel. Po prawej wisiorek z New Yorkera, którego nieco zmodyfikowałam i m.in. dodałam morski koralik.



szal w pantere - H&M
miękki szary sweter - Reserved
szara dzianinowa tunika - sh
Śniegowce - sprzed ponad dekady

1 komentarz:

  1. fajna modyfikacja naszyjnika, a sniegowce wygladaja bardzo dobrze, nie poznalabym ze sa to zwykle sniegowce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...