wtorek, 25 stycznia 2011

Góralka przed randką

Tegoroczny karnawał póki co obchodzę mało hucznie. Dwa tygodnie przeziębienia(grypy?), które ciągle jeszcze trzyma mnie jedną ręką za nogi, a teraz sesja. Już nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam na jakimś spotkaniu w większym gronie! Póki co znad projektów marzę o przebieranej imprezie. Zwłaszcza, że ostatnimi czasy modne są przebieranki pod ambitniejsze (tudzież dziwne) hasła. Gdyby motywem było "Górale idą na randkę" ubrałabym się właśnie tak, więc oto trzy odsłony prezentujące różne etapy randki;)



Fot.M.Sparrow, Makijaż: Mil


Tunika - sh
Różowe perły - zeszłoroczny Mikołaj
Baletki - Zara
Kożuch - allegro
Sweter - tegoroczny Mikołaj

Swoją drogą ta tunika będzie świetna na lato do piaskowych krótkich spodenek;)

8 komentarzy:

  1. ładnie!
    duży plus za 'nudowe' baleriny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:D Kiedy je zobaczyłam w Zarze to było jak miłość od pierwszego wejrzenia, musiałam je mieć!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha zabawny post:D mnie najbardziej podoba sie jak wyszlas na "drugim etapie" randki. i fajne polaczenie lekkosci tuniki z tym swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow great photoshoot x

    i would love to follow each other !!


    http://www.inablondeworld.net/
    au revoir x

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie i bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...