sobota, 22 stycznia 2011

Śnią mi się muchomory

Grzyby są fascynujące. I nie chodzi mi o ich właściwości tylko kształty i kolory;) Są abstrakcyjne jak z filmów/gier o 'zmutowanym świecie po napromieniowaniu' (Uwielbiam te świecące z gry Fallout 3, w którą pogrywam namiętnie ilekroć odwiedzam mojego Chłopaka:P). Najzwyklejszy lasek, jeśli ma stadko grzybów, od razu zyskuje na tajemniczości.  Żeby było weselej nigdy nie lubiłam jeść grzybów i zostało mi to do tej pory. Stosiki odrzuconych pieczarek przy pizzy to u mnie normalna sprawa.
Za to grzyby, paprocie i dziwne stworki na koszulce są jak najbardziej pożądane. Marzę też o grzybowych kolczykach.
Poniżej zestaw na wiosnę skomponowany w atelier Majkela Sparrowa;) 






Fot. M.Sparrow. Makijaż: Mil ;)

Opaska na włosy - H&M
Bluzka - sh
Spódnica - sh
Baleriny - Zara

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...