niedziela, 2 stycznia 2011

Urywki z rozrywki

Tegoroczną sylwestrową zabawę z całą pewnością należy zaliczyć do udanych. Mój ulubiony motyw na domówkę to spakowanie walizki dziwnych ubrań ze strychu. W pewnym momencie imprezy takie ubrania stają się prawdziwym przebojem;) A poniżej wspomniany wcześniej zestaw który okazał się bardziej praktyczny na szaloną imprezę. Bluzka i spódnica z wyprzedaży w Stradivariusie i granatowe rajstopy:)


W tych wielkich walizach są "historyczne" ubrania oraz kilka takich, które wykopałam w lumpeksach za symboliczną kwotę. Jednak znakomita większość tych "historycznych" była noszona przez moją rodzinę jeszcze jakieś 10 lat temu i  ten fakt zawsze mnie zadziwia:P
Czerwony kombinezon z bawełny, który zobaczycie na wielu poniższych zdjęciach nie jest męską częścią garderoby mojego Chłopaka. Pamiętam jeszcze jak na co dzień chodziła w nim moja Mama, co gorsza strasznie chciałam mieć wtedy taki sam kombinezon!:P

Skórzany różowy bluzkostanik a la wczesna Doda całe szczęście nie pochodzi z rodzinnej szafy. Kupiłam go ostatnio w lumpeksie za złotówkę:P






4 komentarze:

  1. widać,że było wesoło:) zapraszam do wziecia udzialu w Giveaway'u na moim blogu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zaproszenie, z chęcią skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że się dobrze bawiłas :)

    Pozdrawiam,
    http://fashion-by-nessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, będę publikować dopiero po skończeniu, na forach literackich na których mam konto :D. Właściwe, to przymierzam się do wydania, ale tylko 4 egzemplarzy dla ludzi bez których nie wyglądałaby tak jak wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...