piątek, 18 lutego 2011

Pink Walentines Day

Walentynki oczywiście nie odbyły się bez wielkiego dylematu 'w co się ubrać na wyjście do miasta':P Zima staje się już uciążliwa, tak bardzo chciałoby się ubrać coś lekkiego a nie grubaśne swetry ukrywające trzy warstwy bluzek, Tak więc po wywaleniu połowy szafy na podłogę i nie znalezieniu tam niczego adekwatnego poszłam przejrzeć garderobę Mamy. To był dobry pomysł. Rockowa koszulka to coś na co miałam ochotę, a puchaty sweter o marynarkowym kroju był idealnym termicznym zabezpieczeniem. W końcu 100% kaszmiru z (pewnie angielskiego) Tesco:D
Haaa i wreszcie udało mi się wybrać do fryzjera. Raz uważam, że fajnie wyszło cięcie i grzywka, a za chwilę umieram z żalu za dłuższymi włosami;p




Fot.Chłopak:)

Łańcuszek - sh
Koszulka - Camaieu
Sweter - sh
Spodnie - Chiński Market
Kozaki - sh
Torebka - sh

6 komentarzy:

  1. świetna koszulka,aż dziwne ,że Reserved- nie znoszę tego sklepu :/

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna koszulka :D

    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:D Koszulka właśnie wyszła pralki i jednak jest z Camaieu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Seksowne długie kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Seksowne długie kozaki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...