środa, 2 lutego 2011

Schowana w pastelach

Bardzo lubię rozmydlone, pastelowe kolory. Łatwo więc wyobrazić sobie moją radość, kiedy na dostawie w lumpeksie mój chłopak przyniósł mi szalik marzeń (dodam, że był znudzony obecnością w tym przybytku i dla zabicia nudy, podczas gdy ja walczyłam dzielnie o sukienki, poszedł do koszy z szalikami;). Szal ma olbrzymią objętość, ale w czasach zimna i chłodu to duży plus:)
Na tej samej dostawie udało mi się złapać delikatną, dzianinową bluzkę z H&M. Ona także wpisuje się w kanon moich zainteresowań, biały, szary i rozpływający się nadruk... Wiem, że ten zestaw nie jest niczym odkrywczym. Jest zwykły, ale czasem po wielu dniach w sukienkach i tunikach, tak fajnie ubrać się w T-shirt, dżinsy i sweter.
Zwłaszcza kiedy do tych oczywistości można zawiesić na szyi cudowny medalion ze szpakiem. Wszelkie ptactwo niezmiennie budzi mój zachwyt. Od wielu lat (bezskutecznie) męczę Mamę, żeby zgodziła się na zbudowanie w ogródku kurnika i zakupienie kilku niosek, kacząt albo gęsi:P

Fot.Chłopak:)

Szal - sh
Medalion - od Chłopaka:)
Sweterek - sh
T-shirt - sh
Dżinsy - C&A

8 komentarzy:

  1. Chłopak ma gust, nie ma co ;-) śliczny medalion. Pastelowe kolory są przyjemne, zwłaszcza na ciuchach, upolowanych w sh :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy medalion!

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam 'medalion ze szpinakiem' i myślę co to do cholery za nowa moda:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe medalion ze szpinakiem byłby nie tylko oryginalny ale i praktyczny w chwili głodu:D Gorzej jakby się ten szpinak zaczął rozkładać:P

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful ;)great blog...
    visit my and be my follower if you want :

    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka:) Zapraszam do mnie: http://szafa-elwiry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...