wtorek, 22 lutego 2011

Watch out for agressive sequins

Oto krótka historia, która przydarzyła mi się ostatnio...

Mam nadzieje, że już widzicie sens tytułu posta:D

O cekinowej sukience marzyłam już od bardzo, bardzo dawna. Prosty krój i cekiny. Kiedy zobaczyłam ją na wyprzedaży w Reserved radość była ogromna. Jeszcze większa kiedy okazało się, że sukienka kosztuje tylko 19.90zł! Oczywiście ubrałam ją przy najbliższej imprezowej okazji, co z jednej strony było świetnym pomysłem bo czułam się "gwiazdorsko". Z drugiej strony wszelkie tańce były utrudnione, ręce musiałam trzymać sztywno przy sobie albo całkiem w górze albo przywdziać sweter:P


Fot.S.:)

Kolczyki pióra - od Chłopaka:)
Łańcuszek - od jakiegoś wisiorka
Cekinowa sukienka - Reserved
Cienki sweter - sh
Getry - H&M
Szmaciane kozaki - po Mamie
Torebka - sh

9 komentarzy:

  1. oj tak, cekiny czasem potrafią być agresywne ;d nie raz poprzecinałam sobie palce, pytanie brzmi: jak?

    Jestem nowa w świecie szafiarstwa, jakbyś chciała to zapraszam Cię TUTAJ na mojego bloga do wyrażenie swojej opini!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, tak, złe cekiny mogą ranić... ;-D
    Ładne ciuszki, torebka jest słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się lakier do paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka jest super

    muszę się wybrac do Reserved

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję:D
    Co do lakieru to mój nr jeden od paru miesięcy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze nie spodziewałam się, że cekiny mogą podrapać, miałam raz na sobie cekinową sukienkę i łagodnie się ze mną obeszła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sens posta rozumiemy:)Jedna z Nas też miała podobną sytuacje przy zabawie sylwestrowej:)
    Super dobrałaś całość.Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...