środa, 16 lutego 2011

Zimowy półsen

Te zdjęcia robione były w ostatniej fazie sesji, po nieprzespanej nocy. Nie był to zbyt przyjemny dzień ale jakimś trafem udało mi się zebrać do kupy zestaw, z którego byłam całkiem zadowolona;)
Ostatnio Mama złapała fazę kupowania rzeczy na allegro. Co chwila listonosz przynosi nowe paczki. Na moje szczęście czasami udaje jej się nie trafić z rozmiarem i coś na Mamę zbyt małego przenosi się do mojej szafy;) Tak było z tą cętkowaną spódnicą. Już cieszę się na wiosnę, kiedy założę ją do złotawych baletek i lekkiej bluzki. Póki co grube rajty, swetry i syberyjski kożuch.



Fot.Chłopak :)

Szal - kupiony w Wenecji
Wisiorek - od Chłopaka
Sweter - sh
Spódnica - allegro
Buty - Deichmann
Kożuch - allegro
Torba - vintage

7 komentarzy:

  1. świetna ta spódnica:) moja mama ma zupełnie inny gust niż ja więc rzadko zdarza mi się korzystać z jej zakupów

    OdpowiedzUsuń
  2. zmieniłabym buty, poza nimi jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie, a szal i torba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio zamierzałam sie z kupnem panterkowej spódnicy, ale nic nie znalazłam, twój zestaw bardzo mi się podoba
    KarlaWorld

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały szal i świetny kożuch :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarze:) Buty niestety już przeżyły swoje i nie wyglądają najlepiej:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...