środa, 23 lutego 2011

Zimowy Wrocław

Dzisiaj kilka zdjęć z zimowej stolicy dolnego śląska. Powietrze zastygłe od mrozu i ciepłe wnętrza kawiarni. Taki był dzień studentki, która uciekła z zajęć i aby czasu nie marnować, postanowiła zaryzykować zrzucenie płaszcza na kilka sekund i porobić kilka zdjęć;)
Tak,paski są moim faworytem. Mam teorię, że ożywiają nawet strój o ciemnych lub przygasłych kolorach. Dlatego do pasiastej bluzki postanowiłam ubrać szarości i pastele. Bawełniany szal w kolorze bladego siniaka chwyciłam na jednej z dostaw w lumpeksie. Wpierw próbowałam go wcisnąć Agacie, mówiąc, że mam już różowawy szalik (tak żal było mi go zostawić na pastwę losu:p), a kiedy Agata uparcie odmawiała stwierdziłam, że kupię go dla siostry. Skończyło się na tym, że sama noszę go z wielką radością, rozkoszując się tym nienarzucającym się, pastelowym kolorem. Lubię też jego połączenie z kryształkowym, różowym wisiorkiem.
konieczny soundtrack: Nine Inch Nails, pierwsze trzy utwory z płyty Ghosts I


Bawełniany szalik - sh
Cardigan - sh
Wisior - Takko
Bluzka - Mango Outlet
Spodnie - Chiński Market
Pasek - sh
Pseudogumofilce - allegro
Torebka - Bershka


Na koniec posta pewna ciekawostka...

Nie, to nie są zdjęcia z imienin u cioci;p Razem z S. odkryliśmy nową knajpę w pobliżu Rynku, w całości w stylu PRL. Z głośników żadne Vivy, tylko Maryla Rodowicz i Czerwone Gitary a w menu oprócz piwa za 4zł, golonka, śledzik i inne przekąski;D Mam nadzieję, że uda mi się w przyszłości zrobić tam sesję w stroju adekwatnym do wystroju wnętrza;)

7 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz :)

    i super ten lokal !

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie.Pastelowe kolory w Twoim zestawieniu super wyglądają z całością:)
    Torebka jest przeurocza:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się torebka, a paski jak zawsze wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie komentarze:D Na gumofilce polowałam od dawna, chciałam wprawdzie kupić oryginalne z gumy, ale w międzyczasie udało mi się te upolować i póki co sprawują się świetnie. Można w nich wygodnie chodzić cały dzień;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...