wtorek, 15 marca 2011

Fold

Szwecji ciąg dalszy. Pierwszy raz miałam okazję być nad morzem zimą. Jest urzekające. Cudownie jest móc chodzić po zamarzniętych falach. Mniej cudownie jest pozować, bo pomimo słońca wcale nie było ciepło. Było lodowato! Długi, gruby, najbardziej gryzący sweter świata, który dostałam na gwiazdkę, przydał się na tym wyjeździe nie raz;) Pseudogumofilce także zdały egzamin, stopy nie odmarzły ani nie miałam żadnych obtarć co przy całodziennych wycieczkach po szwedzkiej ziemi jest wręcz niebywałe:P
Muszę też wspomnieć o szalu w drobne kwiecie. Od jakiegoś czasu mam szał na punkcie szali z chwostami tak jak i na punkcie nadruków z motywem kwiatów. Jak wielka była moja radość gdy znalazłam ten KOLOROWY (wreszcie coś ożywiającego garderobę) szal w Camaieu na końcówce wszelkich wyprzedaży tuż przed wyjazdem;)
Fot.S.
Muzyka:  Archive - Fold (klik klik)

Szal - Camaieu%
Grubaśny, gryzący sweter -  Camaieu
Granatowy sweter - Reserved
Dżinsy - C&A
Pseudogumofilce - allegro
Torba - Misako
Kapelusz - zakupiony w wakacje w lumpeksie za 1,60zł;)

11 komentarzy:

  1. Kocham Szwecję, patrząc na te fotki, aż mam ochotę tam znowu zawitac :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze - genialny kapelusz, a po drugie obiecaj, że następnym razem zabierzesz mnie do Szwecji ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze miejsce zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażam sobie, jakbym się tam przewróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna szwecja <3
    zapraszam do mnie :) mam nadzieję, że Ci się spodoba ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za komentarze:)
    @venila kostis - na pewno kiedyś znowu tam pojadę więc dam znać;)
    @Lilylove - dzięki;) Kiedy go zobaczyłam w sh za 1,60zł aż nie mogłam uwierzyć, że to prawda, zwłaszcza, że ma jakieś niemieckie metki sugerujące, że jest wyprodukowany przez solidną kapeluszniczą firmę:P

    OdpowiedzUsuń
  7. really cute outfit girl! loving your blogg
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...