poniedziałek, 21 marca 2011

Lund

To już przedostatni post z wyjazdu. Robi się coraz cieplej i mam już ochotę wrzucić jakieś świeże, lekkie zdjęcia i inne ubrania niż tą samą paletę wyjazdowych ciuchów.. Ale póki co baaardzo wietrzny dzień w miasteczku uniwersyteckim Lund i zestaw, który wydał mi się typowo szwedzki. Zauważyłam, że bardzo wiele osób ubierało się tam na czarno, często od stóp do głów lub z domieszką szarości. Ciekawe jak sprawy się mają latem;)



Oczywiście nie mogłam nie znaleźć jakiegoś second-handu;) Jeden z nich był szczególnie urzekający. Już samo wejście zachęcało każdego miłośnika vintage i ładnych przedmiotów. Ubrań może nie było wiele, za to mnóstwo biżuterii, okularów słonecznych i innych dodatków. Czułam się jak w jaskini czterdziestu rozbójników z Baśni Z Tysiąca i Jednej Nocy. 



Fot. S. and me


Kapelusz - sh
Szal - sh
Płaszcz - allegro (H&M)
Swetrowa tunika - mamy
Dresowe dżinsy - chiński market
Torba - Misako
Buty - Venezia

9 komentarzy:

  1. hej, pisałaś, że jesteś zainteresowana spotkaniem we Wrocławiu. Stworzyłyśmy event na FB : http://www.facebook.com/index.php?lh=0e2ccdb99bd7eace43f990a16b984653&eu=5CVp_bV_0KUUrCDG_ti2ww#!/event.php?eid=194861040554693&notif_t=event_invite

    datę będziemy ustalać. pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ;)
    Pozdrawiam.

    http://littleblackorchids.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia i zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach...ależ Ci zazdroszczę ;) pasuje Ci czerń :) pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://plaamkaa.blogspot.com/ :);*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarze:)
    @venila kostis - okii zgłoszę się na fb;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo rety zazdroszczę tych pierścieni:D

    może zainteresuje Cię parę ciekawych ubrań, które sprzedaję: http://allegro.pl/kombinezon-gwiazdki-atmosphere-katemoss-chanel-38-i1516753175.html

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pierścieniami miałam pecha, bo te które mi się podobały były ogromnych rozmiarów, za duże nawet na kciuka:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Studjujesz w Lund?Pozdrawiam ze Szwecji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie:p W Szwecji byłam tylko przez tydzień w gościnie;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...