piątek, 1 kwietnia 2011

Nareszcie, nareszcie

Wreszcie wczoraj nastąpił ten dzień, było tak ciepło, że ubrałam baletki i wreszcie pierwszy raz w sezonie wybrałam się na rower:D W planach nie miałam zdjęć, dlatego zestaw jest typowo użytkowy. Ale zamszowymi baletkami muszę się pochwalić. Kupiła je w zeszłym roku moja Mama, całe szczęście okazały się na nią zbyt ciasne. Z radością je przejęłam;D
Baletki -?
Rurki - Terranova
Sweter - sh
Chusta - Pull&Bear
Torba - sh

Eng. Yesterday was the day, when it was warm enough to wear light shoes and ride a bike. I didn't know that I'll do some shoots during the day, so the outfit is just practical. But I have to boast about my shoes. My Mum bought them last year, but fortunately for me, they were too short for her. I didn't mind taking them:D
Ballerinas-?; jeans-Terranova; sweater-sh; shawl-Pull&Bear, bag-sh

10 komentarzy:

  1. balerinkowe baletki sa bardzo delikatne, i moim zdaniem nie bardzo pasuja do calego :)

    zapraszam do siebie
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. był złoto-niebieski naszyjnik łączący miodowozłoty zamsz buta z całością, ale ukrył się odmętach chusty:/

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwszym zdjęciu już chciałam napisać 'Ty latasz?' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne balerinki...
    słodkie, karmelkowe, i "zamszowe" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. prześwietna torba, naprawdę!

    pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny klimat zdjec, ale te baletki tez jakos mi tak nie pasuja do tego klimatu i do calosci, choc sa bardzo ladne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ślicznie :) Bardzo podoba mi się blog, sylizacje, świetne wyczucie gusty :) Również dziś po raz pierwszy założyłam baleriny :) Niech ten ciepły czas trwa jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za wszystkie miłe komentarze:) Mam nadzieje, że ładna pogoda utrzyma się dłużej, ciężko będzie z powrotem wrócić do botków:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...