niedziela, 27 marca 2011

Skylight

Jest tak cicho, spokojnie. Nie do końca ciepło ale wystarczająco długa zima prowokuje do pójścia w stronę jasnych, wypłowiałych kolorów. To taki mój mundurek ostatnich czasów, jak nie wiem w co się ubrać, nie mam czasu na makijaż ubieram różowawą koszulę i bladą chustę. Zwłaszcza, że po pół roku udało mi się zaleźć mój ulubiony, delikatny naszyjnik z różowymi perełkami. Byłam przekonana, że zgubiłam go w wakacje już bezpowrotnie. Znalazł się podczas powrotu ze Szwecji, był gdzieś w samochodzie:P
Ostatnio ciągle słucham płyty Pan American 'Quiet city' na przemian z Low 'I could live in hope' o podobnym nastroju. Muzyczna ilustracja na pierwsze, niewyraźne słoneczne dni i chłodne zachody słońca. Mam nadzieję, że link zadziała.. trochę trudniej było znaleźć ten utwór do odsłuchania w sieci;)




Fot.S.

Chusta - sh
Koszula - sh
Bluzka - sh
Spodnie - chiński market
Buty - po Mamie
Torba - Bershka
Cudownie odnaleziony naszyjnik - Takko
Kolczyki - ?
Tybetańska bransoletka - allegro;)

Eng.
It's so quiet. Still cold outside, but winter was here so long that I have to wear light cloths and faded colours anyway. Nowdays this is my favourite outfit. I wear it especially when I don't know what to wear or I don't have time to do any make up. The fact that makes me very happy is that I found my favourite neclace. During last few months I was concerned I had lost it. I didn't have any hope for finding it, but on the last day of my trip to Sweden I found the neclace in my car. What a nice surprise!!
Lately I often listen to two records: Pan American 'Quiet city' and Low 'I could live in hope'. They are perfect ilustration of this sunny days. I hope the link above will work:)
Shawl - sh; shirt - sh; blouse - sh; jeans - chinese market; bag - Bershka; neclace - Takko; bracelet - allegro

14 komentarzy:

  1. Świetny outfit, kolory super dobrane a torebka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) Lubię tą torebkę, ma już ze dwa lata i pomimo noszenia w niej ciężkich kilogramów "niezbędnych rzeczy" całkiem nieźle się trzyma:P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna torebka! kolor ma idealny!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna torba, koszula, apaszka! świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna torebka !

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo romantycznie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, jestem pierwszy raz na Twoim blogu. Muszę przyznać że naprawdę świetny blog. Może poobserwujemy się nawzajem? Pozdrawiam i zapraszam do mnie- nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna mieszanka pastelowych kolorów na górze

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, tyle komentarzy.. dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna torba <3
    + zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...