poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Don't buy me any toys no more

I don't like them. They are talking weird things to me.


Fot.Agata, edit: Lila
Prawie ten sam zestaw co dwa posty wcześniej, ale mam nadzieje w trochę innym świetle. Gościnnie też Doro:)

Marynarka/Blazer - sh (Ryłko?)
Bluzka/Blouse - sh
Krótkie spodenki/Shorts - sh
Rajstopy/Tights - ?

Kozaki/Boots - po Mamie/my Mum's
Wisiorek/Neclace - od S. pamiątka z Kopenhagi:D
Perły/Pearls - Avon
Kapelusz/Hat - sh
Płaszcz/Coat - sh
Zabawki/Toys - ze strychu/from my attic


16 komentarzy:

  1. rewelacja. cudowne zdjęcia. zwłaszcza z lalką wiszącą na sznurze pereł. masz pomysły. chyba będę tu często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia z lalką obłędne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi się to podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie urocze!

    ps. zapraszam na konkurs na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie widzialam tak swietnej sesji!!! jesli to Twoj pomysl to powinnas robic stylizacje do gazet! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna sesja, z pomysłem :) lekko psychodeliczna, przez co podoba mi się jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda :(, ale dobrze, że chociaż wycieczka się udała :)Podobasz mi się z tymi perełkami,szczególnie 8 zdjęcie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia, stylizacja... Kocham te klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pragnę tego konia. Moje serce zżera żądza. Powiedz mu,że go kocham.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekażę mu przy najbliższych odwiedzinach na strychu, na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czad! Wspaniale to wymyśliłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...