sobota, 23 kwietnia 2011

Hrabina Liliana Maria Białonoga wraca na włości

Kolejny zestaw dedykowany opuszczonym pałacom i kaplicom... i zapowiadam, jeszcze nie ostatni;)
Sweter nietoperz pasował mi idealnie do takiej okoliczności. Jest w nim coś dostojnego i podróżniczego w dawnym stylu. Do tego kilka piór na szyję, tak od niechcenia;)






















Fot. Chłopak, Mil

Naszyjnik - sprzed roku, Camaieu%
Sweter - Cubus
Podkoszulka - VeroModa
Buty - CCC plus moja wstążka
Walizka - targ staroci

wow.. nie mam na sobie nic z lumpeksu!:P

Eng. Countess Lilian Marie The Whitelegged comes back to her manor
Another set dedicated to abandoned palaces and chappels.. and it's not the last one;) Bat-like sweater was perfect for this occasion. There is something distinguished and reminding of "travelling old- style" in it.
Neclace-Camaieu; Sweater-Cubus; Blouse-VeroModa; Shoes-CCC; Suitcase-flee market
wow.. I don't wear anything from second-hand in this set.. so unusual:P

13 komentarzy:

  1. Heh, jakie oldschoolowa walizka. Fajne foty.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo klimatyczne zdjęcia :)
    piekna waliza! :)
    świetna całośc!

    Wesołych :))
    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, fajnie to wygląda!
    walizka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomijając tak przyziemną sprawę jaką jest sweter, swoją drogą cudowny, zdjęcia jak dla mnie przepełnione magią! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny klimat na zdjęciach! :D

    http://flashnfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie miejsca, piękny klimat i fantastyczny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko! Cudowna walizka!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, sweter mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny ten sweter, bardzo lubię taki krzywy krój:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam Ulvera - Eos na google... ;) Patrzę a tu Lila! Nic dodać! Nic Ująć! :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...