środa, 13 kwietnia 2011

I'll do graffiti if you sing to me in French

Krótkie sukienki zakładane do czarnych rajstop niezmiennie kojarzą mi się z Francją. Ta jeszcze ma fajny bandażowaty materiał.


Czasem tak jest (niestety rzadko;p), że bardzo czegoś potrzebuje np.na jakiś wyjazd, który jest za dwa dni i akurat udaje mi się znaleźć to lumpie na te dwa dni przed. Taką rzeczą była kawowa kurtka z Vero Mody, którą kupiłam w lumpie za jakieś 20zł w zeszłym roku na dzień przed wyjazdem do Włoch. Wierzcie bądź nie, ale rok temu nie miałam żadnej wiosennej, cienkiej kurtki i ta była prawdziwym wybawieniem;)
Obecnie powodem do radości są jazzówko-baletki. Dłuuuugo takich szukałam, jakoś od zeszłej wiosny. Niestety moja stopa nie ma rozmiaru ani 37 ani 38 tylko coś pomiędzy i ciężko mi znaleźć wygodnego buta, spełniającego dodatkowo mnóstwo innych kryteriów;) Te były chyba na 20tej przeglądanej przeze mnie stronie portalu allegro. Kupiłam je w ciemno, kierując się tylko długością wkładki wewnętrznej buta i wcelowałam idealnie. Czasami wytrwałość się opłaca;)


Fot.Agata

Szal - H&M
Kurtka - sh (VeroModa)
Sukienka bandaż - Orsay
Buty - allegro
Medalion - Pull&Bear sprzed 3 lat

Eng. Short today.. short dress and black tights, this reminds me "French style". 
I found this jacket year ago in a second-hand shop, just when I needed a jacket like this the most. I was going on a trip to Italy and believe me or not, I didn't have any light jacket;) 
Shawl-H&M;  Jacket-sh(Vero Moda); Dress-Orsay; Shoes-allegro; Neclace-bought 3years ago at Pull&Bear

11 komentarzy:

  1. sukieneczka jest prześliczna! kolor stanowczo na tak! no i te buciki mm :)

    Pozdrawiam,
    http://www.rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka.
    dawno kupiona ?
    pozdrawiam - będę śledzić bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pasuje Ci ta kawa z mlekiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie :)
    kurtka z VM - świetna zdobycz, a sukienka jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że jesteś z Wrocławia :)

    Sukienka i kurteczka są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarze:)
    @Anonimowy - hmm sukienka była kupiona jakoś miesiąc temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny i miły blog zapisuję się do obs. i liczę na to samo:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny outfit! Zapraszam do mnie, peace

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne połączenie, zwłaszcza sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...