niedziela, 17 kwietnia 2011

Słońce na pustych podwórkach

Znowu podobne kolory i zakątki Wrocławia gdzieś w podwórkach. Uwielbiam takie strzępy historii i miejsca, które pozostają bezludne nawet w słoneczne dni.






 





Fot.cudowny S.

Naszyjnik - pamiątka z Kopenhagi
Szal - sh
Bluzka - sh
Sweter - sh
Spódnica - sh
Pasek - pamiątka ze szwedzkiego lumpeksu
Buty - CCC plus mój pomysł z tasiemką (niestety niewymiarowa stopa to spadające/klapiące buty)


Eng. Sun in the blind alleys
Again. The same colours and blind alleys of Wrocław. I love such places. They are remain empty even on sunny days.
Everything except necklace (from Copenhagen Accessorize) and shoes (CCC plus my idea of ribbon holding the ankles) is from second-hands.

12 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia i przyjemny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze przykazanie:nie będziesz nosiła butów peep toe do rajstop!
    Podoba mi się spódnica i pasek(a zwłaszcza sposób jego zawiązania),nie podobają mi się okulary i buty(do rajstop). Niemniej jestem pod wrażeniem fotografii i miejsca wykonania tychże.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, lepsze byłyby buty z zakrytym palcem ale kolory tak mi się zgrały ze sobą, że nie mogłam się powstrzymać przed założeniem tych satynowych butków:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica!
    PS. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz uroczo! Czy dobrze widzę, że spódnica w grochy ? Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Booooooski blog ;)
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódnica ! :)


    dominiquestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne fotografie!
    świetny zestaw. buty buty i jeszcze raz buty! :)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...