niedziela, 1 maja 2011

The High-rise in the Sunshine

Na szare chinosy (lub coś podmiędzy haremkami a chinosami) zerkałam uważnie już od zimy. Kiedy zajęłam się ich poszukiwaniem jak na złość nigdzie nie mogłam znaleźć jasnoszarych. Granatowe, czarne, beżowe, a nigdzie szarych! W ostatnim sklepie do jakiego zaszłam w dniu wielkich poszukiwań dokonało się cudowne odnalezienie:P Teraz mam wymarzone jasne spodnie i pół szafy bluzek, które czekają na zestawowe połączenie z nimi. Tutaj wersja blado cukrowo-różowa. Moja Mama nazwałaby ten kolor spranym łososiowym, ale dla mnie jest to cudowny cukrowy-różowy;) Do tego nienudzące się od trzech lat delikatne koraliki z Takko.


Fot. Chłopak:)

Szal - sh
Koraliki - Takko
Bluzka - H&M
Kardigan - sh
Spodnie - Tally Weil
Pasek - Mohito
Torba - Bershka
Baletki - kupione przez Mamę

Eng.
I was searching for gray chinos (or hareem-chinos) pants for a long time. It wasn't easy, in every shop there were chinos pants in colours like black, blue or sand but no gray pants! In the last shop I went on the day of big searching I was lucky to find them:D Now I have my light-gray pants and a maaany t-shirts and blouses to mix with them! This is sugar-pink wersion. My Mum would call this colours something between salomon and floorcloth, but for me it's beautiful  sugar-pink;) And to make the outfit complete my beloved subtle neclace, which I bought three years ago in Takko shop.
Shawl-sh; Neclace-Takko; Blouse-H&M; Cardigan-sh; Pants-TallyWeil; Belt-Mohito; Bag-Bershka; Shoes-bought by my Mum

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się, bardzo ! Wszystko z tego zestawu bym ci zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaał! super kolory, swietnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie:) i słodki pasek:)

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko. Luźno. Wygodnie. Widać, że hołdujesz w klasyce, to miło.

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy pasek :)

    zapraszam do mnie.
    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  6. ach ta kolorostyka! super!
    bardzo mi sie pdooba całość :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej aladynki połączone z chinosami. Bo chinosy zawsze kojarza mi sie ze smart casual :) i ivy league :)

    mimo to stylizacja podoba mi się i ten uroczy pasek z kokardka ! :)

    plac teatralny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. great outfit you look amazing!
    visit our blog at http://uhooi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie wszystko tu jest idealnie dopasowane! nawet fryzura! cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna stylizacja, pasek fajnie podkresla caly look :)

    http://shavil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wszystkie komentarze:D Miło usłyszeć, że do twarzy mi w pastelach i szarościach, jako że mam wielką sympatię dla tych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...