niedziela, 8 maja 2011

Papaya girl

Jeśli ktoś chciałby mieć większy biust, powinien nosić sukienki tego typu. Dopiero na zdjęciach zobaczyłam efekt hostessy z Octoberfestu, który wprawił mnie w lekkie zakłopotanie. Postanowiłam pomimo wszystko wrzucić zdjęcia, z uwagi na niezwykłą jak na mnie rzecz, kolor! W dodatku kolor, który kojarzy mi się z przepysznymi lodami o smaku papai, które jadłam w dzieciństwie, zawsze w zestawie papaja, truskawka, kokos. Niestety budki już nie ma, a lodów papajowych też nigdzie indziej nie widzę. Jakby ktoś wiedział gdzie są takie proszę o kontakt;)

Fot.S.


Kolczyki - sh
Chusta - sh
Tunika - sh
Buty - allegro
Torebeczka - sh


Eng.
If any girl wants to have bigger breasts, she should wear a dress like this. When I saw the efect of Octoberfest hostess on the pictures I felt a bit embarrassed. However I decided to put here this outfit, cause of unusual thing for me, colour! And it's the colour of my favourite papaya ice cream, which I remember from my childhood.
Earrings-sh; Shawl-sh; Dress-sh; Shoes-allegro; Bag-sh 

10 komentarzy:

  1. już bez przesady z tymi kelnerkami. Nie wygląda to wcale źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze:) To prawda, hostessy z Octoberfestu to może przesada, ale zdziwiłam się podkreślającymi własnościami tej sukienki:P

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wyszło :) podoba mi się :)

    zapraszam serdecznie: nowy post :)
    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie niestety nawet takie sukienki nie działają... Ale kolor rzeczywiście niezwykły!

    Podobnie z resztą jak cały Twój blog, przejrzałam go z wielką ciekawością i z chęcią zobaczę kolejne posty.

    Pozdrowienia

    Monika D

    www.movsmo.net

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie sie podoba bardzo kolor! fajnie ze w koncu cos zywego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...