piątek, 20 maja 2011

Taken by the trees

Trampki może nie są hitem sezonu, ale ja darzę takie obuwie sympatią, zwłaszcza jeśli dawno go nie nosiłam. Taki powrót do dobrych, wygodnych trampek może sprawić dużo radości! W tych trampkach i pasiaku czułam się trochę jak uciekinier z cyrku, w sam raz na rodzinne spotkanie na wsi;) Zestaw mający bazowe elementy takie same prezentowałam na blogu zimą. Sama się zdziwiłam, że przez kilka "charakternych" detali jak kapelusz i trampki czy inne spodnie (chociaż też szare!) obecny zestaw jest kompletnie inny.

Xiu Xiu - Saint Pedro Glue Stick






Fot.S.

Kapelusz - sh
Kolczyki - Takko%
Medaliony - Takko
Szal - sh
Bluzka - MangoOutlet
Spodnie - sh
Trampki - targ
Torebka - sh

Eng.
I was surprised that while the basic elements of the outfits are the same, with only few details different the outfit can look totaly different. Here I was on a family visit in the countryside. I felt happy to wear my trainers which spend quite a long time in a shoes-wardrobe. More "calm" look of the similar outfit here
Hat-sh; Earrings-Takko%; Necklace-Takko; Shawl-sh; Blouse-MangoOutlet; Jeans-sh; Shoes-market; Bag-sh 

6 komentarzy:

  1. Zobacz, zapowiada się ciekawie! :) http://wrofashionbloggers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę ten szal przytłoczył całą stylizację. O niebo lepiej byłoby bez niego. A swoją drogą świetny kapelutek;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem maniaczką szali, ale bez niego wydaje mi się, że byłoby tak goło, zwłaszcza że temperatura sprzyjała szalowi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z wrocławską strefą modowych blogów!:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...