sobota, 7 maja 2011

Watching the sun passes me by

Sukienkę kupiłam zimą w lumpeksie, ale potem jakoś mi nie podchodziła. Jedyny, pasujący do niej sweterek za cienki, czarne getry też nie bardzo.. Czekała więc na wiosnę i jak się doczekała to od paru dni ubieram ją ciągle jak tylko gdzieś wychodzę z domu:P Trafiłam w dobry moment. Mamie chwilowo znudził się jej wisiorek, więc bez wyrzutów sumienia mogę go nosić. Zachwyca mnie prostotą, po prostu dwie metalowe blaszki. Wprawdzie z drugiej strony blaszki są wgłębione, a cała ich wnęka wyłożona "diamencikami" ale kto powiedział, że muszę nosić wisiorek tak żeby było je widać. Panterka i diamenciki to zdecydowanie połączenie nie dla mnie;)



A teraz wyobraźcie sobie domek, powiedzmy w stanie Atlanta. Koniecznie z gankiem i fotelem bujanym. Leniwe, gorące popołudnia z mrożoną herbatą. Dźwięki gitary, mnóstwo much, muszek i komarów.
Zamknęłam oczy i bujałam się w fotelu pod dawną restauracją. 
Fotel szedł na przechowanie do znajomych, musiał zostać uwieczniony;)



Fot.S.

Chusta - hiszpański prezent od Mila:)
Medaliony - Takko (haa widziałam takie same 2x droższe w BijouBrigitte!)
Bransoletka - allegro
Cienki sweterek - sh
Sukienka - sh
Buty - allegro


Eng. 
I bought this dress in winter but I wasn't concerned that it was a good buy. I didn't have anything in my closet, which looked good in comparition with it. Finally spring came and I found ideal clothes to mix with this dress. Now I'm in love with this outfit. For last few days I wear in every case, when I want to go out;)
Scarf -present from Mil; Neclace-Takko; Bracelet-allegro; Cardigan-sh; Dress-sh; Shoes-allegro

9 komentarzy:

  1. śliczne balerinki i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, ze sukienka doczekala sie swojej prezentacji ! :)

    ciekawe zdjecia z tym bujanym fotelem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia w tym fotelu. fajnie :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam serdecznie. xo

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka fajna i oryginalna bo pod biust. a najbardziej i tak podoba mi sie chustka i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjecia. b. fajna miejscowka ;)
    set tez ok ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, zapraszam do mnie , dodaj do obserwowanych jeśli Ci się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetny fotel:) i sukienka:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...