niedziela, 5 czerwca 2011

Idziemy na podwórko

Intuicja podpowiada mi, że po długich latach pozostawania gdzieś za granicą obciachu i tandety, krótkie bluzki powracają do łask codzienności. Oczywiście nie ubrałabym do miasta obcisłej bluzeczki, ale wersja przekornie chłopięca, bo luźna i połączona z wyższym stanem spodni, czemu nie. Zestaw w sam raz na wyjście "na podwórku" (nie wiem czemu, ale jakoś tak podwórkowo kojarzy mi się ten zestaw:p) czy spacer w dniu nie do końca upalnym ale też nie chłodnym. 
Muszę się też pochwalić najtrwalszym obuwiem w mojej szafie. "Rzemianki"(rzymianki?) kupiłam jeszcze w liceum więc mają już jakoś z 6 lat i nieźle się trzymają. Miały wprawdzie sezony odstawienia na półkę w szafie butowej, ale nie mogę zrozumieć jak mogłam sobie taką krzywdę zrobić. To najwygodniejsze buty na lato zaraz po japonkach!;p

 
Fot.Chłopak

Chusta - Camaieu%
Wisiorek - Takko
Bluzka - Mamy "do ogródka"
Spodnie - Camaieu
Pasek - z kłodzkiego lumpeksu
Rzemianki - od ulicznego handlarza
Torba - sh

Eng. On the backyard
Something tells me that very short t-shirts are no more trashy. Of course I couldn't wear any tight, short t-shirt going for a walk on to my school, but a loose one, why not. This outfit reminds me the time of going out just on the backyard, to play with some friends or just sit and spend the time in the shade on a sunny day. I have to say something about my sandals. I bought them when I was in highschool so they are about 6 years old! They are more comfortable than flip-flops:P
Shawl-Camaieu%; Necklace-Takko; T-shirt- my Mum's; Trousers-Camaieu; Belt-sh; Sandals-from a street trader; bag-sh

13 komentarzy:

  1. sandałki bardzo fajne:) ja jakoś nie mogę przekonać się do krótkich t-shirtów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam takie ładne wzory na tych krótkich koszulkach, że strasznie mi smutno, bo ja w ogóle nie czuję tego trendu i nie lubię takich. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw fajny, na luzie. Szukam takich sandałków!

    http://lennylemonade1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa jezuski! Nigdy nie miałam, ale zawsze o nich marzyłam i zazdrościłam dziewczynom które sobie w nich pomykały. Teraz podobają mi się jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba rzymianki :) Też mam jedną bardzo trwałą parę, którą z powodzeniem noszę już kilka lat ;)

    Co do krótkich bluzek- te w szerokim wydaniu jak najbardziej na plus!

    xxx
    Monika Dawidowicz (www.movsmo.net)

    OdpowiedzUsuń
  6. co do rzemianek/jezusków, muszę chyba rozejrzeć się za nowymi albo za dobrym klejem do butów, dziś zauważyłam, że podeszwa się odkleja! Ale po tylu latach ma prawo:P

    OdpowiedzUsuń
  7. super sandały i piękne stopy, więcej takich letnich zdjęć ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Posty na pewno się pojawią wraz z wiosną.. chociaż pewnie nie wytrzymam do tej pory i odgrzebie jakieś niepublikowane zdjęcia z komputera;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...