czwartek, 9 czerwca 2011

Makowa panienka

Ten post nie będzie zbyt twórczy jeśli idzie o dobór ciuchów:P Nie mogłam się jednak oprzeć skojarzeniu czerwonej sukienki z makowymi polami. Czerwony zobowiązuje do mocniejszego podkreślenia policzków i w moim wypadku pomarańczowej szminki (jeszcze nie dorobiłam się w swojej kolekcji klasycznej czerwonej:P). W kolczykach również patriotyczne kwiaty.
Niestety maki chciały urosnąć akurat tak, żeby słońce świeciło mi w twarz, stąd kwaskowata mina na większości zdjęć;)

Fot.Chłopak

Sukienka - sprzed paru lat z Vero Mody
Kolczyki - prezent
Pierścionki - prezent


Eng. Poppy girl
I couldn't resist comaring my summer red dress with fields of poppy. Red obligates me to use blush and orange lipstick (not red cause in my opinion red lipstic obligates to have perfect teeth;). In my earings patriotic flowers.
Dress-VeroModa bought a few years ago; Earrings-present; Rings-present 

21 komentarzy:

  1. Ehhh, zapatrzyłam się w Twój dekolt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci ładnie w takiej czerwieni, a otoczenie iście sielskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka, super pomysł z makami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jak Ci ładnie w tym kolorze. I fajnie skomponowałaś się z makami ;)


    Pozdrawiam
    Mo

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka do kwiatów pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
  6. eh... Makowa Panienka!!! Jak byłam mała zawsze chciałam być Makową Panienką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam.. Ale głównie patrzyłam się w Twój dekolt.. Piękny:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjecia:) szkoda ze nie ma zblizenia na kolczyki i pierscionek bo bylam ciekawa co dobralas do tej sukienki.
    ps.dekolt rzeczywiscie wyglada bardzo korzystnie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak Kate Bush :P http://www.youtube.com/watch?v=BW3gKKiTvjs

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! :) sukienka jest stworzona dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia w polu makowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie tez sie podoba klimat, troche mi sie kojarzy z takimi starymi zdjeciami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna z Ciebie makowa panienka!! Zdjęcia są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale skaczę po Twoim blogu! Jeju jeju, to makowe pole jest oszałamiające! Jeszcze mi się nie udało zrobić sesji na takowym, bo nigdzie nie mogę znaleźć, ale wierzę, że mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A maki jeszcze całe szczęście można znaleźć, ale jeśli Ci się nie uda to zapraszam pod Wrocław:D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...