czwartek, 23 czerwca 2011

Spotkajmy się na moście

Tuż przed burzą, w piekącym upale.. nie ma to jak lekka, sukienka i brodzenie w rzece:) Zakładając tą sukienkę nie mogę zapomnieć o okolicznościach jej zakupu. Było to zajście do lumpeksu na pocieszenie po pierwszej "biznesowej" telefonicznej kłótni z potencjalnym inwestorem. Mój chłopak, który także był członkiem naszego małego nieoficjalnego zespołu projektowego, wziął ode mnie sukienkę (słusznie nie pozwalając mi  na dywagacje czy chce ją naprawdę czy nie) i powiedział, że jest fajna i sam mi ją kupi:P To jedna z dobrych wróżb na przyszłość! Dzisiaj sukienki w lumpeksach, za jakiś czas może jakieś pocieszające zakupy w sieciówkach, a kiedyś może nawet butiki eleganckich ulic Paryża:P


haha i ostatnie zdjęcie mówiące, że jednak muł na dnie rzeki nie jest przyjemny w dotyku:P
Fot.Chłopak

Sukienka - sh
Wisiorek - Takko
Torebka - sh
Baletki - Bershka

Jeszcze tylko tydzień do oddania pracy! Mam już całą listę przyjemnych rzeczy które chce zrobić jak już wreszcie stres, pisanie i projektowanie przestanie wisieć nade mną:D Obok przyjemnych są też rzeczy mniej miłe, a konieczne.. jak pozbycie się pozostałości po pieczonych ziemniakach, tostach o 22 w nocy i czekoladzie:P


Eng. Meet me on the bridge
On a hot day, just before the storm, there's no better piece of cloth than a short dress.. and going into the river:)
There's one week left to finishing my thesis! I have a complete list of things that I want to do after the time of stress, writing and designing. There are also some things less pleasant but neccesary like getting rid of the consequences of eating roasted potatos, toasts at 10p.m. and lots of chockolade!:P
Dress-sh; Necklace-Takko; Bag-sh; Flats-Bershka

10 komentarzy:

  1. cudowny chłopak skoro sam kupił taką świetną sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to... nic tylko życzyć Ci tej "całej listy przyjemnych rzeczy" :)))

    Sukienka ładna, podoba mi się też torebka, choć ja bym nawaliła dużo biżuterii na ręce do niej :D

    Wszyscy dziś piszą o zmiennych burzach!

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi zimno jak patrzę na te zdjęcia w wodzie:Dbr

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka faktycznie dajna! :) a i życzę żeby z tym paryżem wyszło... :p :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie! Jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej na temat internetowej społeczności szafiarek. Serdecznie zapraszam Was do wypełniania poniższej ankiety. Wiem, że było już wiele próśb dotyczących wypełnienia ankiet i być może jest to już męczące. Mimo to wierzę, że mi pomożecie. Wszystkie odpowiedzi będą poufne, anonimowe i wykorzystane tylko w celach edukacyjnych.
    Poniżej zamieszczam link do ankiety (link należy skopiować i otworzyć w nowym oknie)

    https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRqT3I4LWlZXzc1N0lheEZxdVdqTnc6MQ

    Pozdrawiam i z góry bardzo, bardzo dziękuję za każdą wypełnioną ankietę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...