sobota, 13 sierpnia 2011

Opowieści ze wsi

Jak już pisałam wcześniej, ostatnie trzy tygodnie spędziłam leniwie na Pojezierzu Drawskim. Poza paroma dniami słońca pogoda z pewnością nas nie rozpieszczała, ale i tak wciąż jestem pod wielkim urokiem tamtych okolic:)
Któregoś dnia razem z M. i W. pojechaliśmy na wycieczkę w poszukiwaniu ruin pałaców i pięknych, zapomnianych wsi, nieskażonych jeszcze plastikowymi oknami, cmentarnymi iglakami w ogrodach i nowym budownictwem typu 'Dworek polski na mikrodziałce'. Nie mogłam przepuścić takiej okazji do zrobienia zdjęć! Postanowiłam wczuć się w okolicę i dobrać ubrania przywodzące na myśl wieś. Pierwszą myślą była kwietna sukienka i jakieś korale, ale ponieważ wcale nie było tak ciepło tego dnia, wolałam znaleźć coś mniej przewiewnego. Rozpaczając, że nie mam nic pasującego na tę okazję, uzmysłowiłam sobie, że tak naprawdę uniwersalnym ubraniem często widzianym zarówno we wsi jak i w mieście jest nie kwietna sukienka a dres. Więc czemu nie długa, dresowa bluza w sielsko białym wydaniu potraktowana jako sukienka?;) 


Nikt z nas do tej pory nie wie, skąd na zdjęciu pojawiło się coś co wygląda jak przejście do innego wymiaru:P

Fot.W.

Wisiorek - Misako
Bluzka - Promod
Bluza - sh (hyhyy jedyne 8zł)
Trampki - targ
Torba - Misako

Eng. Stories from the countryside
As I wrote before, last three weeks I had spent In Drawsko Lake Region. Except few days, the weather was rather unpleasant, but I’m still charmed by this part of my country:)

One day me, M. and W., we decided to go on a trip to find old ruined mansions and beautiful forgotten villages.  I decided to dress in a countryside way and thought about flower-patterned dress and beads. But the weather was not so hot to wear just light dress. Than I thought about more current piece of cloth popular both in towns and in the countryside, the sportsuit. So I put long blouse in idyllic white colour just like a dress;)

Necklace-Misako; Undervest-Promod; Blouse-sh; Sneakers-market; Bag-Misako

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...