środa, 28 września 2011

Colours of autumn

Myślę, że nietrudno zauważyć analogię do tego posta;) Znowu sukienka maksi, tylko tym razem w jesiennej odsłonie kolorystycznej. Sukienkę kupiłam jeszcze zimą na przecenach, ale całe lato obchodziłam ją szerokim łukiem i coś mi nie pasowało. I dobrze, bo właśnie na teraz jest idealna;)  

Fot.S.

Sukienka - z zimowych przecen Pull&Bear
Bluzka - wzgardzona przez siostrę
Baletki - Bershka (Jestem w szoku, że trzymają się już drugi rok intensywnego użytkowania!)
Torebka - sh
Bransoletki - od Chłopaka i od Basi Anglistki;)

Eng.
It's not difficult to see connection with this post ;) Again maxi dress, but this time in the colours of autumn.

Dress-from winter sales in Pull&Bear; Cardigan-my sister didn't want it; Flats-Bershka(I have them for two years and they are still ok!); Bag-sh; Bracelets-from my Boyfriend and Basia, the English teacher;)

15 komentarzy:

  1. I znowu u Pani jestem, i znowu mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecie, na ktorym krecisz sie w kółko jest cudowne!;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna sukienka! bardzo podoba mi się też sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka, idealna na jesienne spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kiecka ;) i strasznie fajna sceneria. U mnie nowa notka, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna sukienka dobrze, ze o niej na dobre nie zapomialas bo to dopiero bylby blad a tak idealna na chlodniejsze dni. Pieknie w niej wygladasz,
    Katerina

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety wszystkie moje spodnie to biodrówki, a ta bluzka jest niewymiarowa - ma za krótkie rękawy i sama jest za krótka i po prostu źle się czuję w niej do spodni :( Dlatego tak rzadko ją noszę. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka ma niesamowite kolory, jest wspaniała!

    Pochłaniam to wasabi jak nienormalna, choć daje w nos ;D Mam małe spaczenie na punkcie tej zielonej kupki, kiedy jem sushi też wtykam tego ile wlezie.

    Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska spódnica i idealna do niej sceneria:) Wszystko się zgadza! Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie, na pewno ci się spodoba;) http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...