środa, 12 października 2011

Black on black

Czarno na czarnym i bluzka w bardzo drobne kwiatki, która przypomina mi rozgwieżdżone niebo. Bohaterem jest tutaj torba która pomieści "wszystko co niezbędne".

Fot.S.

Bluzka - sh
Kardigan - sh
Legginsy - H&M
Baletki - NewYorker
Wisiorek - od S.
Torba - Allegro

Eng.
Black on black. And blouse patterned with very small flowers, which reminds me starry sky. Hero of the day is big brown bag, which can hold "all the necessary stuff".

Blouse - sh; Cardigan - sh; Leggins - H&M; Flats - NewYorker; Necklace - from S.; Bag - Allegro 

6 komentarzy:

  1. Mnie się jak najbardziej podoba ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania są BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie;-)
    zachęcam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny naszyjnik <3
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...