wtorek, 25 października 2011

If you're going to San Francisco

Jedwab stał się dla mnie materiałem pilnie poszukiwanym. Jest cudownie lekki, a przy tym w bogaty sposób elegancki. Póki co mam w szafie jedwabną tunikę oraz niedawne strychowe odkrycie, kwieciste spodnie mojej Mamy. Mają coś około 20 lat! O dziwo spodnie te nie elektryzują się ani nie "przyklejają" do rajstop co natchnęło mnie do skomponowania jesiennego stroju o hippisowskim zabarwieniu.


Fot.S. Edit: me

Kołnierz ze sztucznego lisa - prezent od Mamy (sprzed 3 lat)
Korale, bransoletki - Takko
Pierścionek - vintage domowy
Bluzkokardigan - wzgardzony przez moją siostrę
Bluzka - sh
Pasek - vintage domowy
Jedwabne spodnie - mojej Mamy (vintage domowy)
Koturny - zwykły sklep
Torebka - sh

Eng.
Silk has become a must-have for me. This fabric is so light and smart in a rich way. Now in my wardrobe I have two silk pieces, tunic and my recent attic discovery, flower-patterned my Mum's trousers. They are something around 20 years old! And they behave good while being weared with tights. That fact inspired me to compose autumn hippie set with silk trausers playing the main part. 

Faux-fur collar-present from my Mum(3 years ago); Necklace and bracelets-Takko; Ring-home vintage; Blousecardigan-from my sister; Blouse-sh; Belt-home vintage; Silk pants-my Mum's(attic vintage); Wedges-ordinary shop; Bag-sh

13 komentarzy:

  1. przepiękne są te spodnie:) świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam szczerze, że ten outfit to nie moje klimaty, ale całość wygląda naprawde fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz prześlicznie! z posta na post jestem Tobą coraz bardziej zachwycona królewno z łąk i pól!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie sa naprawde boskie. Cudownie, ze mozesz znalezc w szafie w swoim domu wciaz takie pieknosci. Ja juz chyba wszystko wygrzebalam.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że na ulicach wciąż tak mało kolorów... Miło by było gdyby wszyscy cieszyli się kolorami jak Ty :)
    Bardzo optymistyczny i wesoły zestaw :D

    pozdrawiam,
    Elle
    p.s. dodaję również do obserwacji blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję wszystkim za komentarze:)
    Panno Marto - :)))

    Kasia - czasami uda mi się jeszcze znaleźć jakąś perłę, ale nie mogę odżałować, że moja Mama i Babcia powyrzucały kiedyś dużo rzeczy, które teraz byłyby hitami!

    Elle - to prawda, że zimą szaro u nas na ulicach, ale sama nie jestem lepsza, bo mam czarno-szare płaszcze i często nawet latem ubieram się w zgaszone kolory i czernio-szarości. Ale przyznam, że próbuję walczyć z tym moim upodobaniem! Właśnie pomalowałam paznokcie na wesoły fiolet, co w moim przypadku jest rzeczą przełomową;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemne futerko masz na szyi

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam alladynki, a Twoje są po prostu zabójcze! do tego jeszcze to futerko...bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale portaski...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...