poniedziałek, 3 października 2011

Memories echoe back again

Z radością myślę o jesieni i ubraniowym mieszaniu warstw, wzorów i materiałów. Ostatnio odstawiłam trochę szarości i polubiłam kolory, no i po dłuższej przerwie wracam do brązów. Do bawełnianej letniej bluzki idealna była kamizelka, którą Mama kupiła mi w jakimś lumpeksie ponad trzy lata temu (Pamiętam jaką furorę robiła na uczelni, futrzane elementy dopiero miały stać się modne i byłam prekursorem w noszeniu ich na moim wydziale;). Spodnie kupiłam również ponad trzy lata temu i są to moje najwygodniejsze, ulubione jeansy. Szklane korale są jeszcze starsze. Mają ponad sześć lat i niczym syn marnotrawny wracam do nich z wielką miłością co jakiś czas.

Fot. Ja, taboret i samowyzwalacz / me, stool and time-releaser

Kamizelka ze sztucznego futra- sh
Bluzka -  sh
Korale - okazjonalny targ na placu Solnym
Wisiorek - od S.
Spodnie - C&A
Kozaki - Reserved
Torebka - sh


Eng.
I'm happy about the fact that fall's comming. It will be a pleasure to mix all the layers, patterns and fabrics. Lately I stopped a bit wearing grey clothes and started to wear more colourfull ones. After quite a long break I re-liked the browns. In this outfit I decided to put on a faux-fur vest wchich was bought by my Mum three years ago (I was the first person to wear such cloth on my studies;). The jeans were also bought three years ago and still they are my favourites and the most comfortable. The beads are made of glass and they are twice as old as jeans and vest. Like a prodigal son I return to them from time to time with great love. 

Faux-fur vest-sh; Shirt-sh; Beads-market; Necklace-from S.; Jeans-C&A; Boots-Reserved; Bag-sh

7 komentarzy:

  1. brązowy fajny kolor, sam lubię choć do mnie średnio pasuje ;p aczkolwiek trochę mam dość kiedy idę ulicą i prawie każda dziewczyna ma brązową torbę/buty :P kamizelka bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam podobna kamizelke ktora kilka lat temu sprezentowala mi moja tesciowa wtedy pomyslam ze prezent jest niezbyt trafiony teraz ciesze sie, ze przetrzymalam go tyle czasu w szafie bo ja uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. kozakiii <3
    www.swiat-tiny.blogspot.com -zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Boska bluzka,
    niesamowicie wygląda z tą kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim:))

    vampire - może i dużo jest brązowych ludzi, ale to nie zmieni mojego chwilowego uczucia do tego koloru:P

    life full of colours - to potwierdza zasadę, że lepiej nie pozbywać się rzeczy w danym momencie niemodnych:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zastaw,piękne jesienne kolory:) Kamizelka jest boska:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...