czwartek, 6 października 2011

Niegrzeczna stylizacja na konkurs Né Comme Ça i Miasta Kobiet

Zdziwiłam się ale jestem w półfinale konkursu na niegrzeczną stylizację organizowanego przez Né Comme Ça i "Miasto Kobiet". Wszystkie półfinalistki oraz szczegóły konkursu możecie zobaczyć tutaj :)
Na pomysł stylizacji wpadłam szybko, może za szybko, ale przeźroczysta bluzka leżała w szafie od pół roku i musiała mieć wreszcie swój wielki moment;D 

Fot.S.

Bluzka - sh
Makowy wisiorek - targ staroci
Pasek - sh
Rurki - VeroModa
Koturny - "zwykły" sklep w Świdnicy

12 komentarzy:

  1. śliczna szminka jesienna wróżko!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się fotografie:)
    Z daleka myślałam, ze masz na sobie taki czarny kombinezon ;)
    Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wyglada. Pieknie Ci w czerni. Zdejcia jak zwykle maja swoj klimat.

    pozdrawiam Katerina

    http://aproditeisland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna ta bluzka! wszsytkie szafiarki wynajduja takie cudowne prześwitujace bluzeczki, a ja jakoś nie mogę;-( buuuu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zdziwiłam, że się dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna bluzka, poluję namiętnie na taką od pół roku - bezskutecznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim!!

    Panno Marto - używasz pięknych określeń, znowu jestem urzeczona porównaniem do jesiennej wróżki:))

    Meg - na pewno kiedyś znajdzie się taka:)

    Anonimowy - no proszę, ależ przykra niespodzianka Cię spotkała ;)

    Rabbit Hole - rozumiem ten ból, sama mam listę rzeczy, na które bezskutecznie poluję i nawet w sklepach nie mogę ich znaleźć:P

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje!
    bardzo fajnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia!
    Śliczna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...