piątek, 21 października 2011

W rajskiej dolinie wśród zielska

Tak bardzo skupiłyśmy się z Agatą na łapaniu promieni zachodzącego słońca, że żadna z nas nie wpadła na pomysł sfotografowania całej sukienki, nie wspominając o butach. No cóż.. dodam tylko, że sukienka ma długość mniej więcej do kolan, a buty miałam te co w 3/4 postów ostatnio, beżowe baletki.


Fot. Agata

Sukienka - sh
Kolczyki - Agaty
Bransoletka - Agaty
Pasek - vintage


Eng. Among the Weeds In the Vale of Paradise
Me and Agata, we focused so much on catching the last rays of sunlight that we forgot to take photos of whole dress and shoes. Well... I have to say that this dress was something around knee-lenght and I had my beige flats.
Dress-sh; Earrings-Agata's; Bracelet-Agata's; Belt-vintage

Tytuł posta jest tytułem książki Jacka Hugo-Badera, która opisuje podróż przez Rosję. Przeczytałam ją już dwa razy i pewnie za jakiś czas znowu to zrobię ;)
Title of this post is title of Jacek Hugo-Bader's book describing travel threw Russia. I've read it twice and I think sooner or later I'll read it again.

15 komentarzy:

  1. świetna stylizacja i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja w klimacie boho, plus te padające promienie słońca... brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczne zdjęcia, a sukienka jest mega urocza. Podoba mi się.
    Pozdrawiam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sukienka :) Dobrze ja podkreśliłaś paskiem i dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne, klimatyczne zdjęcia ^^ bardzo ładnie wyglądasz. wianek jest taaaki uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za komentarze:))
    Polecam tą roślinę do robienia wianków, jest bardzo czepna i udało mi się upleść swój w minutę:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz jak prawdziwa rusałka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę Cię zmartwić - to poliester;) Marka - Marie Philippe, byłam w niej nawet ostatnio w lumpie i na wieszaku widziałam jeszcze jedną! Istne zatrzęsienie tych sukienek. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem nie musi być widać całego stroju a i tak zachwyca. Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...