sobota, 12 listopada 2011

Blue monday

Kolorowe ubrania zdecydowanie poprawiają mi humor. Może ten zestaw nie tryska barwami tęczy, ale dla mnie małym szaleństwem są paznokcie pomalowane na fioletowo, kraciasta koszula, niebieski i jasnobrązowe buty;)

Fot.Agata

Koszula - sh
Spódnica - sh
Pasek - sh
Rajtki - Camaieu
Koturny - zwykły sklep

Eng. 
Colour clothes are definitely making my mood better. Maybe this outfit is not as colourfull as rainbow , but in my case violet nailpolish, checkered shirt, blue and camel-brown wedges together are the small taste of colour-crazyness.
Shirt - sh; Skirt - sh; Belt - sh; Tights - Camaieu; Wedges - no name

20 komentarzy:

  1. Koszula i koturny są świetne ! :)

    Pozdrawiam , i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowny nagłówek bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się spódniczka.
    Bardzo ładne, naturalnie piękne zdjęcia. <3
    Gorąco pozdrawiam,
    Koka-inna.

    Zapraszam do siebie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  4. karmelowe dodatki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super super niebiesko-karmelowo! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo fajną spódnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestaw! a butki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. spodniczka <3 jest bardzo dziewczeca :) i podoba mi sie kraciasta koszula !

    plus piekny kolo koturn !

    OdpowiedzUsuń
  9. I znalazłam kolejną szczęściarą z sh ; ) Spódnica jest mega i do tego brązowe botki! Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie, klasycznie, tak trzymaj :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim za komentarze!! Postaram się na nie odpowiedzieć oraz odwiedzić Wasze blogi jak tylko minie mi najpaskudniejsza z migren

    OdpowiedzUsuń
  12. Po entuzjazmie dla tej spódniczki i koturnów stwierdzam, że chyba muszę zacząć częściej je nosić:P

    OdpowiedzUsuń
  13. lepiej na gwoździach na ścianie niż mieć jeden wielki supeł z kolczyków, jak to się zdarza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog Pozdrowionka Panno Lilu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...