wtorek, 1 listopada 2011

A cluster of faded flowers

Mój powrót do brązów trwa nadal. Zakładając sweter w zeschłe kwiaty czułam się idealnie wkomponowana w jesienny krajobraz. Znalazłam go miesiąc temu w lumpeksie na trzeci dzień po dostawie, więc kosztował coś około 6zł.  Zdziwiłam się, bo sweter jest w stanie idealnym no i z Nexta, a więc całkiem popularnej marki.  Być może to jego namiotowy krój odstraszył potencjalnych wcześniejszych nabywców. Mnie ten dziwny krój asymetrycznego namiotu bardzo przypadł do gustu.


Plus bonusowa wersja turystyczna z ostatniej wyprawy do Kotliny Kłodzkiej. "Urocze" trapery musiałam w gimnazjum nosić zimą na co dzień, teraz funkcjonują jako ciężkie górskie buciory. 

Fot.S.

Szal - sh
Sweter-namiot - sh
Wisior - Pull&Bear (noszę go już 4 lata!)
Jeansy - C&A
Baletki - ?
Torebki - sh
Marynarka - sh (3zł!)

Eng.
My return to browns continues. Wearing sweater patterned with faded flowes I felt ideally suited to autumn landscape. I found this sweater on the third day after the delivery in a second-hand and I was suprised that nobody wanted it. It's from Next and looks just like new one. Maybe because of asymmetric-tent-shape nobody wanted this sweater. For me it's perfect.
Bonus turist edition of this outfit. Photos are from my recent trip to Kotlina Kłodzka. I weared there heavy boots, which were my daily shoes in second school during winter. Now I use them only for mountain trips. 
Shawl-sh; Sweater-sh; Necklace-Pull&Bear(I wear it for 4years!); Jeans-C&A; Flats-?; Bag-sh; Jacket-sh

23 komentarze:

  1. Też bym takim swetraskiem nie pogardziła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te kwiatuszki! brąz rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój sweter bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie, jesiennie. Tak jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter świetny, szkoda tylko, że podkreśla Twoje zbyt szerokie biodra...

    OdpowiedzUsuń
  6. dziwny ten sweterek....Jolcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Początkowo przeczytałam , że założyłaś - sweter w zdechłe kwiaty aach, ale nawet i te zdechłe mi się podobają ;D
    Naprawdę magiczny sweterek!:)

    O Kotlina Kłodzka, mieszkam tam, mam nadzieję, że wyprawa się udała ;p
    Mamy teraz pięęękną piękną jesień:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim :)

    Anonimowy - według mnie ten sweter w ciekawy sposób buduje sylwetkę i dodaje lekkości, biodra duże czy nie raczej giną w objętości materiału.

    Reesh - te kwiaty mają taki podwiędły kolor, więc w sumie pasuje:P Ach mieszkać w Kotlinie Kłodzkiej, zazdroszczę!;) Wyprawa udała się jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz:) fajny naszyjnik:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweter;p Fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic!!!;D

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W New Looku chyba zawsze jest jakiś wieszak z przecenionymi rzeczami, w każdym razie to nie była jakaś ogólna wyprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest piękny, ja jutro ruszam przed zajęciami na łowy do lumpeksu bo jest dostawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za tyle miłych słów:))

    ilonamelia - powodzenia jutro;D też bym się gdzieś wybrała na małe zakupy, ale chyba sen wygra:P

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo do twarzy Ci w tym kolorze:) musze zaopatrzyc sie w cos brazowego :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...