piątek, 25 listopada 2011

Nun and artificial flowers

Jadąc na wycieczkę i wiedząc, że będzie tam ruina kaplicy, nie mogłam nie wykorzystać takiej okazji do zdjęć. W środku frustracji nad brakiem adekwatnej do tej scenerii garderoby przypomniała mi się ta zgrzebna tunika oraz zakonnicowe buty podarowane mi przez Mery (prawdziwy vintage, bo kupiła je jej Mama za młodu!). Powstał więc pokutny zestaw w założeniu mający nawiązywać do zakonnej tuniki, ale z dozą szaleństwa w postaci błyszczącej się dyskotekowej torebki i dyskretnie porwanych rajstop. Otoczenie kaplicy okazało niezwykłą przychylność dla mojego pomysłu i podsunęło mi dodatek w postaci bukietu sztucznych kwiatów, które leżały wśród zielska i kamieni.





Fot.Chyba wszyscy, którzy byli ze mną wtedy:P

Zgrzebny szal - sh
Pokutna tunika - Zara (sh)
Buty zakonnicy- od Mery
Korale - C&A
Torebeczka - sh

Eng.
While going on a trip and knowing that there will be the ruin of old chapel, I could't miss the opportunity to take some photoshoots. In the middle of frustration caused by old and well known problem "I don't know what to wear", I had a revelation. I recalled this modest tunic and nun-like shoes, that were given me by my friend Mery (they're true vintage, her Mum bought them when she was young!). I composed my outfit inspiring on nun's outfit but with a little bit of crazyness that appeared in discreetly ladders in black tights and glittering small bag. The surroundings of the chappel were friendly, I found there a bouquet of plastic flowers lying between shrubs and rocks. 
Shawl-sh; Modest tunic-Zara(sh); Nun's shoes-from Mery; Beads-C&A; Bag-sh

9 komentarzy:

  1. Ubiór dosyć niecodzienny ale do scenerii pasuje idealnie! Wnętrze tej zrujnowanej kaplicy jest niesłychanie malownicze. Do tego kwiaty , smugi światła... fotografie mają klimat. Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, pierwsze zdjęcie strasznie strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ! zdjęcia rewelacyjne !! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mroczny klimat zdjęć przyciągną moja uwagę. Świetne miejsce. Bardzo podoba mi się ta tunika, pasuje do otoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe zdjecia, wg muszę kiedyś poświęcić czas na dokładniejsze przejrzenie twojego bloga, bo te boczne zdjęcia strasznie mi sie podobają - przede wszystkim wykorzystanie tła
    obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi!! :)
    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś sobie bardzo skaczę po Twoich postach, tak przypadkowo. Najbardziej lubię takie właśnie zdjęcia, robione w ciekawych miejscach. Masz dar pozowania, bo ja zwykle mam tylko jednego fotografa a i tak się peszę i robię nienaturalne miny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...