środa, 9 listopada 2011

Piękne stare przedmioty

Uwielbiam chodzić na targi staroci. Zwłaszcza wtedy kiedy udaje mi się na nich upolować tak ładne przedmioty jak naszyjnik-zegarek Quartza, koronkową parasolkę, piękną tacę i stare ramy do moich akwarel za bezcen. No i kiedy udaje mi się namówić Tatę aby kupił mi małą toaletkę i pomógł w jej renowacji w ramach kompletowania posagu;)


Fot.Me. All the paintings are made by me too.

Eng. Beautiful old things
I love flea markets. Especially when I find there nice things like Quartz clock-necklace, lace umbrella, beautiful  tray and old cheap frames to my aquarell paintings. And when I succeed to encourage my Dad to buy me (and help with renovation) small dressing table. Well, it's a good piece of furniture to start with completing my dowry;)

17 komentarzy:

  1. jestem pod wielkim wrażeniem tych zimowych obrazeczków, i dziewczynki z kapeluszem. Czasem myślę że żyjesz w jakiejś zupełnie innej krainie niż cała reszta, coraz bardziej mnie intrygujesz. Sprzedajesz gdzieś te małe cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Toaletka jest boska ! Też mam słabość do przedmiotów z duszą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna jest ta toaletka, zawsze chciałam taką mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne fotki :) parasol jest magiczny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. toaletka jest rewelacyjna i przepięknie malujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te obrazki!
    A parasolka będzie genialnie wyglądała na zdjęciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja tez mam toaletkę!;-) odziedziczylam ją po babci...niestety dopadły ją korniki i musi stać w piwnicy;//// a szkoda, bo jest pokaźnych rozmiarów i jest naprawdę piękna!! ehhh

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie miłe słowa:)) Cieszy mnie to, że nie tylko mnie podobają się takie stare rzeczy:D

    Panno Marto - póki co obrazki leżą sobie w szufladzie, ale może kiedyś coś z tego wyjdzie.. choć przyznam, że z niektórymi nie umiałabym się rozstać:)

    Rykoszetko - przez tą parasolkę nie mogę przestać myśleć o lecie i o letnich zdjęciach!

    Meg - och nie! szkoda, żeby taki mebel się marnował, na pewno da się jakoś wykurzyć korniki zanim się całkiem rozsypie;]

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna parasolka! <3

    http://jessicajersey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te ramki i parasol♥

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. J też kocham starocie, ale niebezpiecznie jest mnie wpuszczać w takie otoczenie z pełnym portfelem...
    Niedaleko mnie znajduje się tzw. Interkomis, to dopiero gratka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co to jest ten Interkomis, brzmi intrygująco!;D Ja mam teraz świetne uzasadnienie dla kupowania ładnych przedmiotów, dekoracje na wesele i wyprawka na mieszkanie po ślubie:D

      Usuń
    2. Fajne mebelki trafiają się na allegro czy olx z gatunku zabytkowych czy tzw vintage. Niektóre sa z importu.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...