czwartek, 1 grudnia 2011

Dress WANTED!

Już od dłuższego (bardzo długiego) czasu szukam sukienki idealnej. Poszukiwania są bezowocne więc postanowiłam ją narysować i umieścić na blogu list gończy;)
Poszukiwane są dwa kroje. Kolory przeróżne, może być to herbaciana róża, brudno-różowy, granatowy w tureckie robaczki albo czarny w drobne kwiecie. Cokolwiek byleby materiał był lekki i prezentował się ładnie, np. dobrego gatunku bawełna, coś z domieszką jedwabiu (w najśmielszych marzeniach jest to jedwabna sukienka!). Jeśli ktoś widział taką sukienkę proszę o pilny kontakt i podanie namiarów na sklep, potrzebuję jej na sobotę (najbliższą!:p).


Drawing: Me

Eng.
I was searching for a perfect dress for a long time and still I haven't founf it. So I got the idea of drawing it and placing here as "wanted". It could be one of this two cuts and the colour is not so important. It could be dirty-pink, navy-blue with turkish prints on, black with little-flowers print or something else. However the material has to be light and good looking, for example fine-quality cotton or fabric with a bit of silk (in my dreams this dress is just silk!). So, if somebody has seen such dress, please contact me and tell in which shop it was. The problem is I need such dress on Saturday:P 

9 komentarzy:

  1. ta po lewej faktycznie fajna :-) jak ktos znajdzie taki fason to tez czekam na linka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jak malujesz! :-) Niestety, nie przypominam sobie żebym widziała taką sukienkę ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię odwiedzać takie blogi jak twój :)
    Zapraszam do mnie +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim:))

    magic - nie omieszkam przekazać:P Mam nadzieje, że ktoś widział gdzieś taką sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś podobnego do pierwszej widziałam kiedyś chyba na www.szafomania.pl :)
    Mają ładne sukienki, poszukaj czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  7. wantatatste - chyba będę musiała, chociaż w internetowych sklepach boje się tego, że na mnie to ubranie nie będzie już tak dobrze wyglądać albo rozmiar będzie niepasujący, bo zależnie od sklepu różne rozmiary są na mnie dobre:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...