czwartek, 29 grudnia 2011

Heads Will Roll!

Jak to dobrze wiedzieć już wcześniej co się ubierze na sylwestra, żadnego stresu ani rozpaczy, że nie znajdę nic odpowiedniego;) Tunikę idealną znalazłam w Reserved. Żeby zdjąć urok złego skojarzenia z panterkowego wzoru na bądź co bądź krótkiej tunice, postanowiłam założyć etniczno-vintage'owe dodatki w postaci wielkich bransolet, które udało mi się upolować na przedświątecznych wyprzedażach oraz zegarka na łańcuszku z targu staroci. Nadchodzący Nowy Rok postanowiłam powitać w "dziewczęcych glanach", które uważam za bardziej odpowiednie obuwie do skakania po dworze niż szpilki;)













Moje stylizacje znalazły się na stronie Galerii Dominikańskiej ;) / My outfits were featured in  Dominikańska Shopping Centre site

Tunika - Reserved
Marynarka - Stradivarius
Bransoletki - Reserved
Zegarek na łańcuszku - targ staroci
Pierścionek - vintage
Dziewczęce glany - Venezia
Torebka - vintage


Eng.
It's a great feeling to know what I will wear on New Year's Eve. No stress or panic that I won't find anything good to wear on a party;) I found this perfect tunic in Reserved and I decided to wear with it some vintage-style accesories. I also decided to celebrate the arrival of the New Year in "girlish combat boots", which I found more appropriate for being outdoors than heels;)


Tunic - Reserved; Jacket - Stradivarius; Bracelets - Reserved; Clock-necklace - flea market; Ring - vintage; Girlish combat boots - Venezia; Bag - vintage

22 komentarze:

  1. piekne miejsce, magiczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia, takie klimatyczne :)
    Zapraszam:
    http://www.dzisiajjestpieknydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia! widać, że miejsce niezwykle klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazałaś tu magię! Świetne miejsce do zdjęć, podoba mi się bardzo, sama chętnie bym w takim wylądowała z aparatem.
    Też nie rozpaczam nas Sylwestrową kreacją, bo już czeka, ułożona w kosteczkę wyczekuje tego magicznego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dorwałaś super miejscówkę! Foty wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję wszystkim:)) skakałam z radości, że mi jeszcze tego pałacu nie zamknęli, bo ma zostać wyremontowany na hotel/spa/centrum konferencyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny klimat zdjęć! :O :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój śnieg już w sumie stopniał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające jest to ostatnie zdjęcie, przypomina mi (znowu!) tą scenę z 'Anastazji' kiedy Ania śpiewa swoją piosenkę w tym opuszczonym pałacu, i nagle cała sala ożywa, muzyka, tańczące pary, i piękne suknie. Bajecznie wyglądasz w tych wszystkich ruderach!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny out!!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia!

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, w najnowszej notce wkleiłam dla linki do Twoich notek, żeby polecić innym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Lila,
    fajny blog
    pozdrawiam z Barcelony Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. magia internetu i polskie szafy :P jeje

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite wnętrze!!!!!!!! zdjęcia w nim wyglądają przepięknie tak zjawiskowo...

    OdpowiedzUsuń
  16. chcę cię zaprosić do wzięcia konkursu, który organizuję na swoim blogu. można wygrać śliczną biżuterię. biżu nigdy dość :) www.daajaA.blogspot.com - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo klimatyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...