piątek, 23 grudnia 2011

Panna Marta w Akwareli:))

Rysuję od zawsze, a od ładnych paru lat mój szkicownik zapełniał się stylizacjami z gazet. Teraz bardziej niż do kolorowych pism wolę zaglądać na blogi i to z nich czerpać inspiracje do małych akwareli. Jednym z takich podziwianych przeze mnie blogów jest Szafa Panny Marty. Zdobyłam się na odwagę i jako niespodziankę przesłałam Pannie Marcie elektroniczną wersję mojej akwareli. Została tak ciepło przyjęta, że postanowiłam wysłać jej papierowy oryginał. Obrazek został przez Pannę Martę pięknie oprawiony, sfotografowany i powieszony na honorowym miejscu:)) 





Fot.  Panna Marta, Akwarela: me

Eng. Miss Marta in aquarell 
I have been drawing from early childhood and few years ago I started to paint stylizations from magazines. Nowdays I prefer to take inspirations from fashion blogs rather than from magazines. One of admired by me blogs is Miss Marta's Wardrobe. I plucked up my courage and sent the electronic format of my small aquarell to her. It got such a worm welcome, that I decided to send the paper original.  Miss Marta framed and fotographed the little painting and than hanged it on the seat of honour on her wall:))

6 komentarzy:

  1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję jeszcze raz!:) Mam nadzieję że listonosz dotrze do Ciebie najpóźniej dziś po południu Śnieżynko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod ogromnym wrażeniem! cudności! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek, strasznie podoba mi się zdjęcie gdzie Marta jest ubrana w stylizację z akwareli ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę talentu. Przepiękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...