niedziela, 4 grudnia 2011

Winter's coming

Póki co szarość jesienno-zimowych dni mnie nie przeraża. Wręcz przeciwnie, wydaje mi się przyjemną odmianą po długiej słonecznej jesieni, leniwie nastrajającą na spokojne spędzanie czasu w zaciszu domowo-przyjacielskim. Nawet zdjęcia na dworze bez kurtki nie są jeszcze bolesne, a przynajmniej nie w tym swetrze. W skali możliwości grzewczych dałabym mu 8/10 puntów. Moim bohaterem dnia są jednak buty Robinhooda z Reserved, nie przesadzę jeśli powiem, że ubieram ubieram je prawie codziennie;)

Fot. Agata

Czapa - sh
Szal - chyba Bijou Brigitte
Zegarek na łańcuszku - targ staroci
Pasek - pamiątka z Lund
Sweter - sh
Spodnie - Stradivarius
Buty Robinhooda - Reserved

Eng. Winter's coming
Foggy, gray autumn-winter days don't scare me. These days seem to be nice as favourable in spending time in a home-friend way. Even posing without coat isn't painful now, especially in this sweater. I give it 8/10 points in warming abilities. But my heros of the day are Robinhood boots from Reserved. I won't exagerate telling that I wear them almost everyday;)

Hat - sh; Shawl - I think it was BijouBrigitte; Clock on a chain - flea market; Belt - from sh in Lund; Sweater - sh; Jeans - Stradivarius; Robinhood boots - Reserved

16 komentarzy:

  1. Wyglądasz naprawdę pięknie! Aż mi się ciepło zrobiło :>

    OdpowiedzUsuń
  2. masz genialny sweterek, czapę i wisior! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna czapa :D
    zapraszam do mnie, obserwuj i komentuj jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz, aż mi się zrobiło cieplej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje (odzież od 9,90 zł):
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super sweterek!
    Świetnie wygląda z tą czapą ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek i czapka :) Sama mam bardzo podobną i ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci Śnieżynko że wyglądasz w tej czapie bardzo arystokratycznie, przypominasz mi wręcz księżniczkę Anastazję, a przynajmniej moje o niej wyobrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie KONKURS zorganizowany wraz z firma Donegal :) ZAPRASZAM!!:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...