środa, 25 stycznia 2012

Blogerki w moim szkicowniku: Joanna:)

Jedna ze stylizacji Joanny z Bloo90Fashion zainspirowała w mnie do namalowania miniaturowej akwareli. Zestaw ten jest cudownie słoneczny! W zimny i ponury dzień przyjemnie jest taki rysować;)

Mój rysunek możecie też zobaczyć na fanpagu Bloo90Fashion :)


Eng. Bloggers in my sketch-book: Joanna:)

One of Joanna's from Bloo90Fashion stylisations inspired me to create a small watercolour painting. This set is so sunny! It was really nice thing to paint this sunny picture during such a cold, gray day:)
You can see my picture also on  Bloo90Fashion's fanpage :)

13 komentarzy:

  1. O fajny, ja też taki sympatyczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł z tym szkicownikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziękuuuuję! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny rysunek! gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowicie utalentowana!

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne! Przejrzałam twój blog i bardzo podobają mi się twoje akwarelki :) Sama uwielbiam rysować, ale głównie używam ołówka i kredek. ;)

    Takie pytanko, na jakim papierze malujesz i jakich farb (kredek akwarelowych?) używasz? Mam ochotę spróbować z akwarelkami i zastanawiam się w co się zaopatrzyć ;) Będę wdzięczna za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham akwarele, a te w Twoim wydaniu są tak przyjemne dla oka...
    Zapraszam do obejrzenia moich kolekcji!


    www.dmod.pl
    http://www.facebook.com/DemodeOlgaPokrywka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielce dziękuje za odpowiedź ;) Jestem naprawdę wdzięczna i z pewnością w razie "akwarelkowych" pytań zwrócę się do ciebie ;)
    W sumie to nasuwa mi się jeszcze jedno: masz porównanie między akwarelami w tubkach i w kostkach? Podczytuje trochę na temat malowania/rysowania na różnych forach itp. i zdecydowana większość poleca kostki. Nigdy takich nie używałam (wcześniej malowałam głównie akrylami, albo olejnymi w tubkach) i zastanawiam się jak z mieszaniem kolorów takich kostek. :)

    PS. Można gdzieś obejrzeć więcej twoich prac? Czy tylko tyle co na blogu? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...