wtorek, 17 stycznia 2012

Disco Disco Partizani!

Kolorystyczny szał, tureckie wzory i małpie wygłupy pod węzłem ciepłowniczym. Póki co tylko w takich krótkich urywkach czasu mogę świętować karnawał, ale mam nadzieje, że już niedługo!


Fot:S.,  Edit: Me

Wisiorek - Takko
Szal - pamiątka z lumpeksu w Malmo
Bluzka - Reserved
Sweter - sh
Jeansy - C&A
Kozaki - Reserved

Eng.
Colour frenzy, turkish patterns and monkey pranks under the pipes. So far these are the only short moments I can celebrate the carnival, but I hope soon I'll have more time and occasions!

Necklace - Takko; Shawl - from sh in Malmo; Blouse - Reserved; Cardigan - sh; Jeans - C&A; Boots - Reserved

7 komentarzy:

  1. piosenka iscie karnawalowa !, BLUZKA niezwykle orientalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle zapomniałam o tym, że jest karnawał! :O Wszystko przez sesję :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaleństwo!
    Piękne kolory, piękne buuutki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze:))
    Te kozaki są moimi ulubieńcami, ciągle cieszę się, że okazały się za małe na moją Mamę, po której je "odziedziczyłam";D

    OdpowiedzUsuń
  5. This top is gorgeous. Great colours! Lovely post:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, przez chwilę miałam wrażenie, że te zdjęcia zrobiłaś w nieco odnowionej piwnicy mojej uczelni. :) Bardzo pozytywnie. Pozdrawiam!

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...