piątek, 13 stycznia 2012

Fluffy Ones

Bardzo ucieszyłam się, kiedy listonosz przyniósł czerwoną kopertę, a w niej różowe puchate kolczyki. Wysłaja je Panna Marta:) Chociaż koperta ta przyszła już dawno temu i wiele razy zdążyłam założyć na uszy piękne puchatki, to nie miały one szczęścia do zdjęć. Nowy Rok mija mi pod znakiem chronicznego niedoboru czasu, braku fotografa w godzinach światła dziennego albo pod znakiem trudności w znalezieniu miejsca do zdjęć. Dopiero w tym tygodniu odwiedziny u Agaty przyniosły długo wyczekiwaną małą sesję;)


Fot: Agata, Edit: Me

Kolczyki Puchatki - od Panny Marty
Satynowa koszulka - sh
Bransoletki - Reserved

Eng. 

I was very pleased when the postman has brought me a red envelope, with pink fluffy earrings inside. It's Miss Marta who send me them!:) However the letter came to me long time ago and I have been wearing the earring many times, they didn't have luck in being photographed. For me the New Year began with lack of time and photographer while there's daylight. I have also problems with finding places to make some photos. But finally this week I visited Agata and had a small photo session;) 



Fluffy Earrings - from Miss Marta's; Satin vest - sh; Bracelets - Reserved

6 komentarzy:

  1. słodkie są ;) pasują Ci.
    zapraszam do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem gdy tu wchodzę, nie mogę napatrzeć się na nagłówek bloga. Całkowicie mnie zauroczył ;)Urocze też są kolczyki. Myślę, że w taką przygnębiającą pogodę nie rozstawałabym się z nimi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...