piątek, 20 stycznia 2012

Plodding through the mud

Wrocław bez śniegu, tylko błoto i jakieś resztki tego co spadło z nieba. Jako, że wszelkie próby robienia zdjęć w plenerze skończyłyby się przemoczeniem i przemarznięciem przerzuciłam się na tworzenie modowych kadrów w akwareli. Ciepło, przyjemnie i nawet na kolanie w kącie rodzinnego spotkania można coś tam sobie potworzyć;)
Watercolour painting: Inspirated on Duda Gracz "Sulechów"

Eng.
Wrocław without snow. Only mud and some remains of what had come from the sky. Cause every attempt of taking photos outside would finish with being wet and frozen, I thrown myself to make some fashion pictures by painting them with watercolours. Warm, nice and even on a knee, during family meeting I can create something;)

9 komentarzy:

  1. niesamowity klimat ma ten obraz, bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te Twoje akwarelki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle!:)) Ja osobiście nie przepadam za malowaniem akwarelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo tu jest wiecej rzeczy, chociaz powiem Ci ze ostatnio jakos lepiej w polsce wydaje mi sie pieniadze
    Tutaj jak cos kosztuje ponad 10 Euro to wydaje mi sie zbyt drogie, a w PL jakos 40-50 zl mnie nie przeraza, ale to tylko moje odczucia..
    A na pewno za granica jest o wiele wiecej rzeczy na wyprzedarzach, pozatym w slepach takich jak Zara cena po przecenie w Pl, jest rowna cenie w Hiszpanii przed przecena :P
    Jednak najlepiej kiedy wszystko kosztuje juz 5, 6 Euro ... ahhh marzenie !!

    OdpowiedzUsuń
  5. W przyszłym tygodniu mam na pewno czas we wtorek i środę :D

    I oczywiście strasznie podoba mi się Twój obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a beautiful painting!

    http://styleservings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci Lila, ze dzieki Twoim akwarelom ja na nowo odkrylam ta sztuke
    Mimo, ze w ciagu 6 lat artystycznej dzialalnosci w liceum nienawidzilam tej sztuki !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jesteś mistrzynią akwareli! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...