poniedziałek, 9 stycznia 2012

The sugar season

Wreszcie mam kompletny różowawo cukrowy zestaw. Żeby było śmiesznie, wszystkie elementy miałam już od dawna, ale jakoś ich unikałam. Idealnym dopełnieniem zestawu był wisiorek, który przeleżał w szufladzie ładnych parę miesięcy. Wielka różowawa bryła na łańcuszku wydała mi się strasznie pretensjonalna. Dopiero kilka dni temu zauważyłam, że bryła ta wygląda jak kostka mydła albo blok lodu. Wtedy dostrzegłam też jej urok. 



Fot.S.

Czapka - H&M
Wisior - Takko
Cukrowy szal - sh
Cukrowy sweter - sh
Spodnie - chiński market
Buty - Venezia
Torba - Bershka

Eng.
Finally I have pinkish-sugar outfit. It's funny beacuse  I've bought every single element of this outfit long time ago and haven't been wearing some pieces of it very often. The final perfect element is this necklace, which has spent few months in a drawer. One day I saw the necklace lying among another disliked things and I thought that the pinkish block hanging on a chain reminds me a cake of soap or an ice cube. This was the moment I've became charmed by this necklace.

Woolen hat - H&M; Necklace - Takko; Sugar shawl - sh; Sugar sweater - sh; Jeans - chinese market; Boots - Venezia; Bag - Bershka   

11 komentarzy:

  1. urocza czapka ;)
    Ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka super czapa! <3
    i fajny nagłówek:)
    dodałam Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To sa zdjecia z listopada (chyba ten miesiac jest malo optymistyczny, niezaleznie od polozenia ) !! Teraz jest piekne sloneczko- niedlugo wstawie zdjecia - bardziej sloneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko, ale przydałoby się troszkę więcej koloru! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. noo wiem, wiem.. ciągle chciałabym ubierać kolorowe rzeczy ale te płowo, blado szarawe same mnie wybierają!:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...