piątek, 24 lutego 2012

El Cóndor Pasa

Zima odpuściła i wreszcie mogłam wyjść ze zdjęciami na dwór. Ciężko mi uwierzyć, że zima całkowicie dała za wygraną, dlatego ciepłe poncho, wielkie jak skrzydło kondora, to wciąż dobra rzecz;) A jakie inne buty poradzą sobie z wrocławskim błotem jak nie stare, siermiężne trapery?;)



Fot.S.

Poncho - Camaieu
Bluzka - sh
Chusta - H&M
Kapelusz - sh
Wisior - Pull&Bear
Bransoletki - Reserved
Spodnie - C&A
Trepy - Ryłko

Eng.
The winter has gone for a while now, so I was able to go out and make some photos. I don't believe that the winter will not come, that's why warm poncho (big like a condor's wing) is still a good idea for me. And what shoes will manage with great mud covering Wrocław? My poor, old boots seem to be a good choice;)

Poncho - Camaieu; Blouse - sh; Shawl - H&M; Hat - sh; Necklace - Pull&Bear; Bracelets - Reserved; Jeans - C&A; Boots - Ryłko

18 komentarzy:

  1. popieram super kapelusz ;) obuwie też mi się podoba.
    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę też już w końcu zacząć nosić moje ponczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdrościmy plenerów do sesji - bardzo klimatyczna kamienica

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do odwiedzin na naszym blogu - jest nowy post outfitowo-jedzeniowy :) http://lenalona.blogspot.com/2012/02/ciao-katowice.html

    Lena&Lona z bloga "Bless the Mess"
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :))
    Rykoszetko - najwyższy czas! Potem wiosna przyjdzie i poncho będzie musiało czekać do jesieni;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wiem! Ty nie kojarzysz mi się z Włóczykijem, Ty nim jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  6. baardzo ciekaiwe, super kapelusz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idzie wiosna i zwiewne sukienunie pod ładnymi swetrami i ponczami:D serce się raduje i strzela tęczą:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusz dodaje takiego fajnego sznytu. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Na brązowo!
    Super zestaw :)

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :))
    Do kapeluszy miałam szczęście, mam ich trzy!;) Jakoś dwa lata temu w lumpeksie zobaczyłam te kapelusze i stwierdziłam, że mogą dodać uroku niejednemu zestawowi;)
    Panno Lemoniado - wiosny nie mogę się już doczekać! Zimę lubię ale tak do lutego, potem zaczyna się coraz częstsze myślenie o wiośnie..mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przykuwa oko, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się klimat zdjęć. Kapelusz jest świetny. Zazdroszczę Ci go

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i cudowny nagłówek <3!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...