piątek, 17 lutego 2012

Kosmetykowy poligon

Jeśli ma się niereprezentacyjny pokój to zima nie sprzyja robieniu zdjęć zestawów. Będąc osobą coraz rozsądniejszą odegnałam wszelkie pomysły zrzucania płaszcza dla kilku fotek. Zamiast tego wyżyłam się celując obiektywem w moje kosmetyki. Mój codzienny makijaż to najczęściej dobry podkład na nosie, rozświetlające cienie na powiekach, tusz na rzęsach i róż na policzkach. Mam jednak słabość do kupowania kosmetyków i choć nie używam wszystkich bardzo często, to po prostu lubię je mieć;) Oto kilka z moich faworytów:

Eyeliner w żelu - Essence 'Berlin Rocks',  pędzel - z drogerii w Świdnicy

Szminka - Pupa 'Diva's Rouge'

Pomadka do ust - od Mila z Hiszpanii; Korale - Takko

Cień - Make Up Factory, pędzel - z drogerii w Świdnicy, Kolczyki - Takko

Podwójne cienie - Yves Rocher

Baza pod makijaż - L'Oreal

 Rozświetlające cienie - Bourjois

Rozświetlacz do policzków - Boujois

Perfumy - Fragonard 'Eau Fantastique'

Pochłaniacz szminek, pomadek i innych takich - uszyty przez mojego Chłopaka :)

7 komentarzy:

  1. Ja też mam dużo kosmetyków, których nie używam.
    Kocham je kupować po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro masz dużo kosmetyków, to może mogłabyś coś doradzić w sprawie korektorów pod oczy? Bo wyglądam, jakby mnie kto pobił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam ten blyszczyk ( z hiszpanii) kupiony glownie na piekne pudeleczko- jednak nie okazal sie zbyt dobry - przynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do korektora to w mojej karierze miałam dwa, jeden z oriflame i nie był specjalnie dobry, a drugi to Bourjois 'Biodetox'. Jest lepszy ale chyba nie idealny bo czasami zdarza się, że cienie dalej widać i muszę dołożyć na korektor jeszcze kroplę podkładu:/
    Błyszczyk chyba nie jest najlepszy pod słońcem, ale w okresie kiedy nie jest ekstremalnie zimno lub sucho daje radę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałam eyelinera w żelu i dotego pędzelka nigdy, raz koleżanka robiła mi takim kreski ;D Ale chyba muszę wypróbować taki
      zapraszam do mnie na nowy post ;)

      Usuń
  5. właśnie planuję je połączyć :) czaję się na eyeliner w żelu ale czarny ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Pochłaniacz szminek najlepszy! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...