środa, 21 marca 2012

Ładny dzień

Pogoda zgotowała mi miłą niespodziankę. Piękna pogoda była we Wrocławiu i tak ciepło, że ubranie spódnicy i baletek nie było ani trochę lekkomyślne! Wreszcie też mogłam założyć paltocik, który kupiłam jeszcze zimą:)


Fot.S.

Szal - Mamy
Kolczyki - Takko
Paltocik - Pimkie
Bluzka - sh
Spódnica - Mango
Torebka - allegro
Buty - Reserved

Eng. Nice day
The weather has made me a nice surprise. It was so sunny and warm in Wrocław that I could finally wear light skirt, flats and my light coat, which I bought in winter:)


Shawl - Mum's; Earrings - Takko; Coat - Pimkie; Blouse - sh; Skirt - Mango; Bag - allegro; Shoes - Reserved

*zakochałam się w tej piosence, tak jak w książce Sylvie Simmons "Serge Gainsbourg" czytanej w radiowej trójce!

11 komentarzy:

  1. Haha bardzo spodobał mi się Twój opis o sobie- mistrzyni marnowania czasu. Czasami mam wrażenie że i ja jestem taką mistrzynią a nawet przoduję w tej kategorii :P
    Podoba mi się płaszczyk, ładne stonowane kolory :)
    Pozdrawiam i zapraszam w chwili marnowania czasu do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale uroczo wyglądasz :) Uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj już nie było tak cieplutko :( ładny "paltocik" ;) spódnica ma ciekawy wzór, choć nie widać jej zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit, podoba mi się absolutnie wszystko! Fantastyczny dobór kolorów, pasują Ci!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz:)!
    genialne 1 zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. the skirt is great lady! lovely look :)
    xx the cookies
    share the feeling
    visit<3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cebulo - szczypior rządzi!:D i mnie siębardzo wszystko podba:D baletki, kieca i płaszczyk:D no śliczności:D

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica po prostu rewelacyjna! nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny płaszczyk ;) Obecnie szukam czegoś podobnego;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnie! bardzo przypadł mi zestaw do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepieknie, bardzo mi sie podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...